ponedjeljak, 9. siječnja 2012.

make it golden

Jedan od meni dražih lakova je Essence Make it golden. Dugo sam tražila zlatni lak s šljokicama i kada sam ga konačno pronašla bila sam sva happy! Sa zlatnim noktima u novu godinu!  Koji ste vi lak imali na dočeku nove?


a sam svoje nokte teškom mukom slikala,nezgodno jer mi aparat pokazuje da će slika bit mutna a nikako mirno držat aparat i slikat nokte. S obzirom da je to prvi takav post i slika,svečano obečajem da će svaka sljedeća biti sve bolja! Do sljedećeg čitanja
LP;Tina

2 komentara:

  1. Ma dobra je slika!!! A lak je baš novogodišnji!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja volim Make It Golden, volim ga i samog i preko nekog laka :) i ja sam ga imala za novu godinu ali u kombinaciji s drugim lakovima :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.