subota, 25. veljače 2012.

moja prva nagrada

Jučer  sam dobila nagradu od jedne jako drage i simpatične blogerice Fairy Ana. Pravila ove nagrade su:

1.Staviti link od osobe od koje ste primili nagradu
2.Staviti nagradu u post
3.Izabrati 5 blogova koji imaju manje od 200 sljedbenika
4.Obavjestiti ih o nagradi.

The rules:
1. Put the link to who gave you the award.
2. Put the award into your post.
3. Choose 5 blogs under 200 followers and give them the award.
4. Tell them they received the award.




And awrd goes to:




1.My makeup&you
2.Diary of beuaty
3.World of happy nails
   badbarbara
5.Fairy Ana


Uh,ovo je bilo teže nego što sam mislila,gotovo da nema blogova ispod 200 sljedbenika tako da će neke blogerice istu dobiti još jednom.

Broj komentara: 5:

  1. Aw! Thank you soooo much for thinking of me!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slatke su mi ove nagradie! :)


      Svrati kod mene, darivanje u tijeku!

      Izbriši
  2. Hvala ti :)
    Sad jedan tag za tebe!
    http://fairy-anna.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.