petak, 10. kolovoza 2012.

Catrice: Multi color blush

Prošle zime u svojoj ljekarni kupila sam ovo prekrasno Catrice rumenilo. Rumenilo je u četvrtastoj prozirnoj ambalaži i olakšava vam da vidite boje.





Last winter i was buy this Catrice blush in drug store. Blush is  square transparence package and is easy to sea the color.





Kao što možete vidjeti najviše koristim rozo rumenilo.

As you can see,i use pink blush.

Rumenilo je na dodir mekano poput baršuna.
Blush is on touch    soft like velvet.    

Težina rumenila je 8g i traje 24 mjeseca nakon otvaranja.
Weight 8g/0.28oz and you can use it 24 month after opening.

Ja sam zadovoljna sa rumenilom i njegovom postojanošću.                               
I am very cotent with this blush and his lasting.

Jeste li već koristili Catrice rumenilo? Koje je vaše iskustvo?
Did you already use Catrice Blush? What is your experience?

Broj komentara: 5:

  1. Imam jedno Catrice rumenilo iz LE Revoltarie i stvarno je odlično. Vidjela sam prije par dana da su stigli novi Catrice proizvodi pa sam razmišljala i o nekom novom rumenilu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam sa ovim zadovoljna a i bilo je zadnje u ljekarni

      Izbriši
  2. I bought this one because it was on sale last week, I haven't tried it yet. I hope it will be good!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I hope that you will be content with blush like me

      Izbriši
  3. E ovog imam i ja :) S tim, da ja idem sa kistom preko svih boja <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.