četvrtak, 20. rujna 2012.

Max Facor Dazzling Violet

Hi beauties! How are you? Today i'm gona show you one of my favourite nail polish MF Dazzling Violet.

I love this color! It's lilac with some shimmer! This is MF mini nail polish.

                             
Bush is small and is great to apply. For base coat i was use Eveline 8in1. On nail i was put 3-4 coat,no top coat.

   
                                             
I have a couple more Max Factor mini nail polish,and i'm gona show you in the next post.

Do you like Max Factor nail polish?

Bok ljepotice! Kako ste? Danas ću vam pokazati meni jedan od najdražih lakova Max Factor Dazzling Violet.
Boja je lila sa shimmerom u sebi,a ovo je MF mini lak za nokte.Četkica je mala a lak se odlično nanosi. Za podlogu sam koristila Eveline 8u1 a na nokte sam stavila 3-4 sloja laka bez nadlaka. Imam još nekoliko MF lakova za nokte koje ću vam pokazati u sljedećem postu. Volite li Max Factor lakove za nokte?

Until next post,xoxo Tina

4 komentara:

  1. Boja je baš super! Moja mama ima neke tamno crvene MF lakiće, ja češće kupim ove jeftinije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Tina,
    I just love it. The color is so beautiful!
    xoxo

    Gosto disto!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepa je boja!
    MF lakove ne koristim baš često, od hrpe lakova koje imam samo jedan je MF

    OdgovoriIzbriši
  4. mislim da bi bolje izgledao preko neke tamnije podloge, probaj ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.