ponedjeljak, 25. veljače 2013.

Manhattan N45

Hello beauties! Hope you all well.

Today i have Manhattan nail polish which i was get for free in Kozmo  last month when i was bought blush (Manhattan) for mum's birthday.

 Bok ljepotice! Nadam se da ste sve dobro.
Danas imam Mahnattan lak za nokte koji sam dobila bespaltno u Kozma  prošli mjesec jer sam kupila rumenilo(Manhattan) mami za rođendan.

                 Color is beautiful,red with some raspberry undertone and gold shimmer. This is nail polish from Diamond edition.
Boja je prekrasna,crvena sa malinastim podtonm i zlatnim shimmerom. Ovo je lak iz Dijamantog izdanja. 
                  Brush is classic,easy to apply. I recommended to use base coat,without base stay only 1 day on nails.
     Četkica je klasična,jednostavno se nanosi. Preporučujem koristiti bazni lak jer bez njega lak stoji samo 1 dan na noktima.                                      
                                          

Today is 4. day that i have nail polish on my nails. I was use Eveline 8in1 for base coat and 2 coat of nail polish. You can see that already stat to missing on my nails,so i was really surprise when i see it how  long i have it. This nail polish is great for spring and summer and for Christmas.

 Danas je 4. dan da imam lak na noktima. Koristila sam Eveline 8u1 za bazni lak i 2 sloja laka. Kao što vidite već je počeo nestajat ,ali ja sam iznenađena da mi je tako dugo trajao. Lak je odličan za proljeće i ljeto ali i Božić.

Nail polish contain 7ml.              
 Lak sadrži 7ml.
                 Hope you can see shimmer in nail polish.
                 Nadam se da možete vidjeti shimmer u laku.
                 Do sljedećeg posta,


Until next post,
xoxo,Tina                                       

Broj komentara: 14:

  1. Lovely sparkly raspberry! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam ovakve boje, pogotovo kada dođe ljeto, a tek shimmeri u njemu... :) Big lajk!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi! you have a great blog,follow you

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vam drage moje,meni je još draze ako sam vam pomogla sa svojim postom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan je lak, ali za cijenu pod kojom se Manhattan lakovi prodaju, trebali bi dulje ostajati na noktima.. Nisi napisala, da li se stvarno tako brzo suši?
    I hvala ti na svim komentarima na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prvi sloj laka se brzi suzi a za drugi nisam pratila vrijeme

      Izbriši
  6. nije loše, prava proljetna boja :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa boja, i lepo prezentirano :=)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drage moje hvala vam na divnim komentarima koji mi puno znaće i veliki su poticaj za dalje.

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.