subota, 23. veljače 2013.

Max factor mono eyeshadow: Mauve and Velvet Violet

Hi beauties! Today i have two mono eye shadow which i was bought in set befire two years ago.
These two eyeshadow was in set with mini nail polish. It was some small price for set.

Bok ljepotice! danas imam 2 mono sjenila koje sam kupila u setu prije dvije godine. Ova dva sjenila su bila u kompletu sa mini lakovima. Cijena je bila mala za cijeli set. 


Packing: Solid plastic,with black bottom  and clear top. 
                                Pakovanje: čvrsta platika sa crnim dnom i prozirnim poklopcem
Mauve:    Nice color,but not very pigmented, it's necessary to use eye base. Shadow is very soft,easy to apply,blend, and easy to remove.
Mauve: Lijepa boja,ali ne dobro pigmentirana,potrebno je koristiti bazu za sjenila. Sjenilo je jako mekano,lako se nanosi,blenda i uklanja.

                              

Velvet Violet:  Better pigmented,but this is more grey color then violet. It have some violet color in shadow but you can see violet only when you blend it and remove it.

 Velvet Violet: Bolje pigmentirana,ali ovoje više siva boja nego ljubičasta. Ima nešto ljubičaste u sjenilu ali nju ćete primjetiti prije kod blendanja i uklanja sjenila. 

On daylight this is how they look:

Na dnevnom svjetlu :

Mauve is more like light pink on natural light. On velvet mauve you can see violet in undertone. 

Mauve je više kao light pink boja. Na velvet možete vidjeti ljubičasti podton.


I was try eyeshadow with two Essence eye base,but with  both eyeshadow didn't stay longer then 4hours!

Isprobala sam sjenila sa dvije različite Essence baze za sjenila,ali sa oba sjenila nisu trajala duže od 4 sata!
Price for each shadow is 35KN/4.62€

Cijena za svako sjenilo je 35Kn.

On packing there is no weight, i but i think they have 2-3gr. 

Na pakovanju nepiše težina pa pretpostavljam da je oko 2-3gr. 

What eyeshadow do you use? What is your experience with Max Factor products? 

Koja sjenila vi koristite? Kakva su vaša iskustva sa Max Factor proizvodima?

Until next post

xoxo,Tina

Broj komentara: 18:

  1. Odgovori
    1. da,boje su krasne al kad bi trajale na mojim očima duže od 4 sata bilo bi odlično!

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. slažem se! boja je nosiva danju i noću,ovisno o intezitetu boje tj.njenom nanosu

      Izbriši
  3. Hi tina! great post, I love max factor's 2000calorie mascara but I don't think I would buy their eyeshadows since there are so many higher qualified eyeshadows with a lower price tag! here's a new post on my blog hope you'll visit
    http://styleglaze.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi! Thank you for stop by. Well,eyeshadow was in set with nail polish,i didn't bought them separately.

      Izbriši
  4. Tina, super mi je što su ti trajala dvije godine prije nego si se njima počastila, ja sam užasno nestrpljiva i kod mene bi već prsti bili u njima na putu do kuće :) Sviđaju mi se boje oba sjenila, šteta što ne traju duže na kapcima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ti si ko i ja nestrpljiva. da,stavrno šteta što na mojim očima ne traju duže od 4 sata

      Izbriši
  5. super su to boje :D I jako volim to izdanje Max Factor sjenila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boje su krasne,ja sam imala samo ove dvije u setu,ostale nisam kupovala

      Izbriši
  6. Ova nježno lila boja mi se svidja. ok su mi maxfactorova sjenila i rumenila, ali njihove pudere mi koža ne podnosi baš najbolje.
    Inače, super su mi ove tvoje make-up recenzije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je njihova maskara 2000 calorie najdraza koju sam isrobala. a od sjenila ovo velvet. hvala na posjeti

      Izbriši
  7. Hi Tina,
    Beautiful eyeshadows. My fav is the Mauve.
    Have a wonderful week.
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi Betty! Glad you visit me and leave a comment

      Izbriši
  8. Lepe su boje, ali za te novce mogu se naci kvalitetnije senke. Ja od MaxFactor-a najvise koristim maskare i ruzeve. :D Senke jos nisam probala, jer mi se nikada nisu cinile super interesantnim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem da se mogu naći bolja sjenila. meni su isto maskare od mf-a odlične a ruz sam imala jakooo davno i vise ga nisam kupovala

      Izbriši
  9. nemam nijedno njihovo sjenilo... ali imam dovoljno drugih ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.