petak, 15. ožujka 2013.

my nail polish collection

Bok šminkoljupci! Danas ću vam pokazati moju kolekciju lakova koja se kroz 3 godine mjenjala. Nešto je kupljeno,nešto dobiveno. Neke sam lakove nosila dok drugi nisu ugledali svijetlo dana na mojim noktima. I znate što? Sva kolekcija stane u jedan neseser skupa sa odstranjivačima! Pa da krenemo!



Lakove sam poredala po bojama,od najsvjetlijih do najtamnijih, sa istim ili sličnim nijansam i podtonovima.

                           Prvo idu oni što njeguju i štite:

         L-R: Eveline 8u1,Essence fresh start,Essence cuticle softener,Essence nail hardener,Seche vite. Njačešće koristim samo Eveline. Ajmo sad na boje!


                           Catrice: Don't feed the birds, MF Diva Coral, Essence Why not?, Guppy no.16.



                     Catrice: Miss piggy reloaded, Let's mauve on, Flomar no.29, Sggm no.75

                          China Glaze:  Sacred Heart, Manhattan 43G,45N, MF: Red carpet glam
                                            
                                
                     Catrice: Just berried, MF: Ruby fruit,Dazzlin violet,Diva violet, Maybeline: Wonder violet
                                          Essence: Toffe to go, iced late  

                               Max Factor: Deep gray, Sggm no.95, 41,Catrice: London's weather forecast

Boje kojih imam najmanje i koji nemaju svog para u koekciji:

          Color club: Charity ball, OPI: Yodel me on my cell, Catrice: Sold out for ever          

         Dječice još jednom na okupu:

                              
                              
  Skupnu fotografiju sam morala ponovo radit jer ni kompjuter ni folder ali ni bloger nisu htjeli surađivati zajedno,kažu 0KB,i prazan folder a u njemu više od 40 slika! Slika nije baš najbolje kvalitete :(( al bitno je da se lakovi i boje vide,zar ne?

Žuti lak nisam nikad koristila kao ni just berried i charity ball. Sa ovom berry bi izgledala kao da imam gangrenu :P

Nude mi ne stoje baš naj naj,izgledaju mi kao da su mi ruke bile u tosteru : P

I za kraj moji smrdljivi pomagaći u skidanju laka,neki užasni a neki soldni:

              Solvente: najgori uljni odstranjivač,nije u potpunosti skinio manhattan koji sam prije par dana stavila na blog,užasnog mirisa tj. smrada. Essence: intezivan miris pomješan sa mirisom nekog tropskog voća. I   Afrodita od masline koji koristim na samom kraju,ljepo mi pokupi sve zamazano od prethodnih odstranjivača al bar nije tako intezivan ko ostali odstranjivači. Ako vas zanima nešto od ovih lakova ili bi ih voljeli vidjet na mojim noktima,slobodno napišite u komentaru.             
            
Dakle,moja kolekcija broji samo 27 lakova. Imala sam davno Golden Rose bijeli al je lak kao i četkica bia katastrofa pa je završio u smeću kao i Essence multi dimension bijeli. Nedostaje moj prvi sggm plavi iz LE, kao i CG Raspberry festival koji sam sama unakazila acetonom :(

Nemam ništa iz LE kolekcija i to mi je baš žao,pogotovo iz sumrak sage i vampire's love. Od Essenca nemam nijedan novi,a od boja nemam: bijeli,zlatni,srebreni,brončani,crni, svijetlo plavi,zeleni, nijedan noviji GR, itd.

Nadam se da vam se svidjela moja mala skromna kolekcija!

Do sljedećeg posta, 
xoxo,Tina

P.S. U sljedećem bi mogli vidjet moju makeup torbicu koja je još skromnija od lakova! Jeste li za takav post?
 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/3296803/?claim=2cnpu9m7bja">Follow my blog with Bloglovin</a>

Broj komentara: 36:

  1. Mena zanima kako ti djeluje ovaj evelin 8in1 lak? Imas solvent odstranjivače sa medom, bademom i mislim nekim zelenim biljkama koji stvrno dobro miriše, ja sam koristila od badema i meda i nisu loši. Kupi koji essence novo izdanje, stvarno me zanimaju dojmovi drugih o tim lakovima, jer sam ja razočarana sa trajnošću tih lakova. Inače kolekcija ti je divna! Uff sta sma svasta napisala! pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evelin 8u1 je meni odličan,koristila sam ga za jačanje noktiju,kao prozirni lak,a često i kao bazni prije samog lakiranja noktiju. Za solvente nisam znala,hvala na informacijama!

      Izbriši
  2. Essence odstranjivac sa kokosom se meni dosad pokazao kao najmanje smrdljiv pa probaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gledala sam koji najmanje smrdi pa sam uzela toga,bio je i neki plavi a za ostale neznam. hvala na info :*

      Izbriši
  3. hahaha gangrena!!! komedija! :D ja imam 50-ak lakova ali skoro svi su u crvenim nijansama! stvarno sam preeeeeeeeeeluda šta se tiče crvenih i ciklama lakova! ;) na predzadnjoj slici djeluje ka da ih je sto komada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaih imam 4 crvena,1 koraljno crveno-rozi,4 roza,4 njegujuća i seche vite,znaći sve skupa oko 32 laka

      Izbriši
  4. Ovaj prvi odstranjivač sam puno trošila u svojim teen danima (ako nisam nešto pobrkala) i da, pamtim ga kao očaj koji je puštao bijele fleke. Nije bilo baš izbora u našem malom dućanu.
    Ovaj Essence imam. Sasvim je ok za tu paru. Jedino mu je čep malo krhak pa mi je napuknuo a bočica mi je još puna. Možda sam ga previše stezala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja za sada nisam imala problema sa ambalažom ili bilo čim drugim

      Izbriši
  5. Hi Tina,
    Beautiful colors! I love nail polish and I have 100 nail polish's bottles.
    Have a great weekend.
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Betty! You have a bigger collection then i.

      Izbriši
  6. jaooo ova fotka di su svi na hrpi <3
    i da, eveline 8u1 je definitivno jedan od proizvoda bez kojih ne mogu, odlično obavlja posao :D
    meni su uvijek zanimljivi ovakvi postovi tako da jedva čekam vidjeti makeup torbicu ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! a makeup torbica je još manja od ove :)

      Izbriši
  7. polako, narast će i tvoja kolekcija :D
    meni od svih odstranjivača najbolje miriše essence kokos ;)
    nije baš nešto jak, ali ne isuši nokte i zanoktice tako strašno

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni su lakovi, mnogo mi se svidja tvoj blog. :)
    Hvala ti na komentaru! :) Pecate nabavljam uglavnom u inostranstvu, nekoliko sam kupila u Beogradu.

    Pozdrav
    Vanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanja,drago mi je da ti se sviđa moj blog. Hvala na odgovoru za pečate

      Izbriši
  9. Super kolekcija! Zadnja slika je prelepa! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tina, imaš zavidnu kolekciju :) I meni je ovaj Eveline 8 u 1 dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :blush: da zavidna kolekcija,joj dok drugi broje lakove u 3 znamenke mozda bolje da ovu mizerju nisam ni stavljala :D

      Izbriši
  11. odlicna kolekcija :) poslednja slika mi je najlepsa :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful collection and great colors. I love the lights for spring.
    Have a nice weekend, Celestina Marie

    OdgovoriIzbriši
  13. Super je kolekcija!! A ova slika na kraju je super. Sviđa mi se kauč haha :)) I da, naravno da me zanima i kozmetička torbica :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah,mislim da je zadnja slika svima draža zbog kauča a ne lakova :D

      Izbriši
  14. Lepo kolekcijo imaš. :) Spomnim se, da je bila moja na začetku, še preden sem začela z bloganje, tudi okrog 20 lakov, v zadnjih dveh letih pa je precej narastla in zdaj me je kar strah prešteti, koliko točno jih imam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i moja će narast kroz sljedećih ar mjeseci ali morat cu azit da nepredem neku mjeru jer ih neću imat gdje drzat

      Izbriši
  15. Very nice collection! (Sorry for the English comment--I'm sadly monolingual.)

    OdgovoriIzbriši
  16. Lijepa kolekcija i nijanse :) ja ih imam nešto više od 40, ali koristim desetak, max. 15. I želim post o kozmetičkoj torbici :)

    OdgovoriIzbriši
  17. jučer je flomar završio na noktima,uskoro će i drugi lakovi. uskoro će post o makeup torbici!

    OdgovoriIzbriši
  18. wow, you have a lot of max factors! they have a really good formula though!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you! i didn't notice that i have 5 max factor polish.

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.