utorak, 16. travnja 2013.

Liebster nagrada (x3)

Bok šminkoljupci! Danas cijeli dan kruži blog nagrada po blogovima,drgao mi je da sam je dobila i ja ali sa njom ide i 11 pitanja,dakle na 33 imam odgovorit. Ajme.....

                                            
                                            Prva pitanja dolaze od Sare


                              
1.Kada je započela tvoja ljubav prema kozmetici?
Ljubav prema kozmetici započela je još kad sam bila tinejđerica samo što je tad nisam smjela koristit dok nisam narasla. Slobodno mogu reći kako sam rasla pod staklenim zvonom :((
2.Kako si došla na ideju pisanja beauty bloga i imaš li podršku u tome što radiš?
Jedan članak na interenetu me jako zaintrigirao i potaknuo na razmišljanje o pokretanju beauty bloga pa sam se neko vrijeme ko Baltazar vrtila po kući,razmišljala i shvatila da sam toliko toga u međuvremenu od kozmetike imala a da svoja iskustva nisam sa nikim podjelila. Tako je nastao ovaj blog,da sa vama podjelim svoja iskustva u kozmetici. Od mame imam podršku i razumjevanje dok me brat baš i ne shvaća,jer kaže ti se ne baviš prodajom niti proizvodiš kozmetiku :)
 
3.Kada ideš u shopping kozmetike radiš li WL ili kupuješ sve s reda što ti se svidi/učini zanimljivim?
Nemam listu,znam šta mi treba pa to kupujem,a nekad me privuće i nešto što mi netreba kao npr. lak :)
4.Nabroji jednu stvar od kozmetike koju upravo sada želiš sebi priuštiti.
Bioderminu sensibio miceralnu
5.Kada uđeš u drogeriju/parfumeriju i vidiš da je izašla nova LE kolekcija nekog brenda, isprobaš li proizvod prije kupnje?
Nemam takve proizvode a nisam vična isprobavanju/testiranju proizvoda prije kupovine 
6.Koji je bio najbolji, a koji najgori "izgovor“ koji si dobila kada si pitala za neki tester da proizvod isprobaš kod kuće?
 Dolaze topliji dani a meni treba krema za lice sa spf. Kako još nisam našla nešto što mi odgovara bili mogla dobit tester? Nebi htjela kupit nešto što mi neće odgovarat.
7.Voliš li ljeto, more, sunce, plažu i koristiš li spf zaštitu?
Naravno,nikud bez zaštite,pogotovo na plažu.
8.Koji kozmetički proizvod najviše voliš dobiti na poklon?
Parfem,imam ih ohoho :)
9.Kada ideš na put, što nosiš sa sobom od preparative, a što od dekorative?
Nisam dugooo bila na putu ali kad sam radila sezonski nema toga što nisam nosila,2 kozmetičke torbice pune preparative i dekorative a korišteno jedva 10% ako i toliko 
10.Da li postoji neki brend preparative ili dekorative koji bi htjela probati, a nije ti dostupan?
Too Faced,UD,Benefit,MAC....
11.Jesi li ruž ili sjajilo za usne tip?
Za sjajilo iako se trudim da ruž što više koristim 

                                                    Sljedeća pitanja postavila je Danira

                      
1. Šta ti je draže štikle ili patike?
Patike :)
2. Šta nosiš svaki dan u torbi?
Trenutno radnu knjižicu,mobitel,labelo,ključeve,mobitel,vizitku jer mi jedino to stane u mini torbicu :P
3. Piješ li dnevno preporučenu količinu vode?
Trudim se,sad koliko je dnevno popijem,nebi znala
4.Trošiš li više novca na kozmetiku ili odjeću?
Izgleda više na kozmetiku jer odjeću nisam kupovala mjesecima dok od kozmetike kupim najpotrebnije 
5. Razgovaraš li sa svojim kućnim ljubimcem, naravno ako ga imaš?
Naravno da razgovaram. Imam papigu tigricu koji ima ubrzo 3 godine. Zove se Đođo i prava je mala pričalica i sve šta zna ja sam ga naučila.
6. Koliko dnevno provedeš za računalom?
Zadnjih par dana i ne tako puno jer mi je crkla veš mašina pa perem robu kao u dobra stara vremena :P inaće sam jakooo puno za kompjuterom
7. Znaš li plivati?
Naravno da znam,pa ja sam iz Splita!
8. Koji ti je omiljeni gel za tuširanje?
Nemam neki omiljeni,svaki koji lipo miriše mi je tad naj naj
10.Koje su ti boje oči?
Plave :))
11. Šta misliš o nogometu? 
Muški uživaju gledat kako 22 čokca trče za 1 loptom a zarađuju masno :)
                                                      
                                               
                    
                                     Sljedeća pitanja postavila je Mell

               
1. Kada bi se doživotno morala odreći jednog kozmetičkog proizvoda koji bi to bio i zašto?
 Puder. Najmanje sam ga kupovala i koristila i nikad ga nisam potrošila do kraja a koristim ga samo zimi dok ljeti voli da mi koža diše :)
2.Volotiraš li?
Nažalost ne:( 
3.Bez kojeg komada kozmetike nebi mogla živjeti? 
Nažalost na ovo pitanje nemam odgovor. 
4.Imaš li averziju prema nekim brendovima kozmetike?
Ne 
5.Koji ti je nadraži preparativni komad kozmetike?
Gel ili pjenica za lice,da nema toga neznam kako bi kožu lica dovela u red 
6.Jesi li kreativna? 

Naravno,ako vas zanima što radim,kliknite ovde
7. Suknja ili hlače?

Hlače :)

8. Kada bi mogla živjet u drugoj zemlji koja bi to bila i zašto?
Otišla bih u Kanadu,Calgary. Tamo je najmanja nezaposlenost,grad je baš girly jer ima puno dućana i trgovačikh centara te tamo ima više poslova za žene nego za muškarce. Tako su mi rekli :D :)

9.Smatraš li da cijena uvjetuje kvalitetu?

Da i ne. Znala sam se razočarat u nešto što i nije tako skupo a s druge strane za iste novce dobit i bolje. 

10.Vjeruješ li u sudbinu?
Da

11.Imaš li životni uzor?

Da,to je moja mama 



I to je to. Jupiiiiii! Preživila sam 33 pitanja!  Kako od danas cijeli dan kruži ova igra teško mi je pohvatat sve blogove koji su nominirani i koji su ovo odigrali a pogotovo nać 11 blogova sa manje od 200 sljedbenika a naša blogosfera broji oko 80ak blogova. Ja na praćenju imam oko 600 blogova a većina ih ima ne stotine već tisuće sljedbenika tako da je jako teško nać blog ispod 200 sljedbenika kao što je moj.

Nagradu slobodno preuzmite,prosljedite dalje,pitanja ista vrijede za sve,koja ćete uzet na vama je da odlučite a možete ih i kombinirat.

Ovo je bilo iscrpljujuće :P 
Do sljedećeg posta
xoxo,Tina

22 komentara:

  1. joj ja nikako ne mogu bez pudera, tek toliko da mi ten ujednači :D

    oprosti ako sam i tebe zatrpala pitanjima haha ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam sad bb kremu koja mi je pogođena dok kod pudera imam muku sa pronalaženjem moje nijanse. bilo je tesko ali zabavno odgovarat na pitanja :)

      Izbriši
  2. Haha, baš iscrpljujuće :D Super su ti odgovori, drago mi je da sam te bolje upoznala :D
    Imam i ja brata koji ništa ne shvaća, ali nogomet i auti su zato prava stvar. Ignoriram njegovo mišljenje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nagrade tome i sluze! tako bolje upoznas druge blogerice :) aute obozavam vise od nogometa

      Izbriši
    2. :) Ja sam neka bila luda za nogometom, a sada za autima :D

      Izbriši
  3. Hehe ak je tebi bilo iscrpljujuće, kak je tek meni bilo :)) Nisam te nominirala jer sam vidjela da si već nominirana, a ja sam htjela neke blogove koji nisu dobili nijednu nominaiciju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svaka čast na trudu! eno opet samnominirana na jednom od blogova

      Izbriši
  4. hhehe zanimljivi odgovori, hvala :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Felicidades por tus regalitos ,disfrutalos.Besos

    OdgovoriIzbriši
  6. ma hajde, nije bilo tako teško... lakše nego izvaditi zub ;)
    živila mašina za robu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj,vađenje zuba mi ne spominji imam traume od toga. al da su pitanja teska,i jesu. nije bilo lako odgovarat. živjela veš mašina :)

      Izbriši
  7. I od mene jedna xD

    http://misslilly-beauty-world.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html?showComment=1366288704044#c2945007423273996497

    OdgovoriIzbriši
  8. zanimljiv post, saznala sam svašta nešto novo, al najviše mi je za oko zapeo Đođo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. http://lenkina-sminkaonica.blogspot.com/2013/04/liebster-nagradica.html
    blogonagrada! :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.