utorak, 4. lipnja 2013.

Ebay haul

Bok šminkoljuci! Vjerujem da ste danas vidili slike koje sam objavila na fejsu :)

Jučer i danas su mi došle trakice i točkalice za nail art :) I to sve u roku od 7 i 10 dana!

                                             

Sve osim perlica je za nail art što već znate,dok sam perlice uzela za nakit i ostale kreativne stvari kao što su čestitke :)

Za nail art si planiram uzet posebno perlice,zakovice,glittere...

                                 

Trakice sam naručila 24.5. i odmah su poslane. 10 komada za 1,36$ i besplatna poštarina. Naručeno kod ovog sellera.

                                
                                
                                 
Točkalice od 5 komada sam platila 2,65$ a kupila sam ih kod ovog  sellera. Poštarina je besplatna. Poslano 26.5. a danas je došlo u svojoj torbici koja je bila dodatno zaštićena sa mjehurićima u koverti sa puc puc najlonom

Ovo su perlice od 2-6mm 200komada kupljene kod ovog sellera za 2.00$ sa besplatnom poštarinom. Poslano 27.5. a došle su jučer.


Ovo je najbrže da mi je nešto došlo iz Kine sa air mail. Isto tako u roku od 7 dana su mi došli i eco tools kistovi. Samo jednom mi je nešto putovalo 22 dana a uopće se nemogu sjetit šta sam naručila. Sa ebaya si planiram još uzet kistove za nail art,kamenčiće i glittere.

Kakva su vaša iskustva sa ebayom? Imate li kojeg sellera za preporučit?

Broj komentara: 30:

  1. ma ja stalno nesto narucujem s ebaya :D nemam neke omiljene sellere jedino pratim da imaju dobar feedback da se ne natezem s njima :)
    ove trakice i bockalice imam u planu narucit al nikako da dodu na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako i ja! danas-sutra pa nikako sve do prije 10 dana kad sam ih kupila

      Izbriši
  2. joj.ja jos uvijek nikako da počnem naručivat s interneta al bilo bi mi vrijeme za ovakve stvarčie po povoljnim cijenama.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo polako! važno je da je seller dobar i da ima pozitivne povratne informacije. ja nisam imala nikakvih problema pa sam zato stavila i njihove linkove :)

      Izbriši
  3. nisam odavna ništa naručivala s ibeja, al sad sam se nabrijala na sve i svašta :D
    super su mi i točkalie i kamenčići, ali sam oduševljena brzinom shippinga! wow! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam isto oduševljena jer je sve išlo avionom a je samim time brže došlo!

      Izbriši
  4. Ja često nešto naručim, evo baš su mi danas došle 4 narukvice, isto jako brzo, mislim da san 10-ak dana čekala, a još čekam narudžbu iz UK-a, sigurno misec dana. :D Moram uzet ove točkalice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve si ove linkove idem sačuvati, hvala na info! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Što ćeš raditi sa ovim perlicama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaljeit na metalne elemente za nakit kojiimaju rupice,a ostatk iskoristit kao ukras na mašnici,tučak na cvjetiću na čestitki...

      Izbriši
  7. meni najbrže dolaze pošiljke sa buyincoinsa (oko 10 dana). pogledaj njihovu stranicu, oni isto imaju odličnih stvari za nokte i još mnogo toga :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš si se opskrbila :D sve mi se sviđa, iako ja nisam neki nail art freak, ja namaljam lak i bok :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja volim probat sve sto do tada nisam a ovo mi je sve jako primamljivo

      Izbriši
  9. Ja sam ovisnik o e-bayu jer sve što me zanima, prvo pogledam tamo :D Imaju super stvari!
    Super su mi ove točkalice, nisam ih nikada koristila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. cili svit je na ebayu,šta hgod hoćes,naći čes tamo :)

      Izbriši
  10. Imam i ja takve trakice! Ali mislim da mi nisu došle tako brzo :D

    OdgovoriIzbriši
  11. jedva cekam da vidim kakve ces sve noktice praviti sa novitetima :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Fenomenalno Tina!!!

    Hoćemo recenziju :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Zgodne stvarčice! Ebay se stvarno isplati za takve stvari.

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. eee,jesi vidila? a oni za nail art tek imam naručit :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.