petak, 14. lipnja 2013.

New in #7

Bok šminkoljupci! Evo još jednog new in posta  u malo vremena već sedmi! :)

Prije nego vam pokažem što je to novo kod mene,  htjela bih se nadovezat na ono što je  Mell danas napisala. Postoje ljudi koje osobno (još) nezamo, kojima je lakše reći ono što nas muči i tišti,što naši bliži nemogu razumjet. Otkako sam ušla u blogerski svijet prije  3 godine, kad sam otvorila svoj prvi blog,upoznala sam nekoliko divnih ljudi. Ista stvar je bila i kad sam otvorila svoj mali beauty blog. Saru sam upoznala kad je jednog dana u siječnju  došla na moj blog i ostavila komentar. Usljedila je potraga za njenim blogom a ubrzo su slijedili i prvi mailovi,gdje smo se brzo sprijateljile kao da se znamo od rođenja.

Moj rođendan je bio prije nepuna 2 mjeseca(kako vrijeme prolazi :O) i Sara je bila jakooo tajnovita ali ne zadugo. Tada mi je rekla da mi je kupila NYX paletu,ali da mi neće reći kad će je poslat kako bi iznenađenje bilo još veće. Paketić je od Trogira do Splita putovao tjedan dana preporučenom poštom :/

                                               
Prije 10 dana napokon sam došla do svoga paketića i to oko 15.10 kad mi ga je uručila djelatnica pošte :)

A u paketiću: (paleta je već bila izvađena)

                               
                               
                               
Prvo što je bilo kad sam otvorila paket bilo je: ajme,pa ona nije svoja,joj šta je sve stavila,aaa,pa rekla je paleta,ali ovo nije samo paleta. I kad sam sve povadila vani nisam mogla doći sebi! A ovde sam sve slagala kako mi je došlo pod ruku,od uzbuđenja nisam ni znala složit kako treba

                                

                               Nyx,Avon,Carita,Misslyn,testeri,slatkiši i prekrasan vilin konjic lančić <3 ......

                               
Moram vam pokazat kako je ova paleta prekrasna,nisam je još cijelu isprobala.
                               
                               
                               
                                                
                               
Probala sam prva 2 rumenila,ostalo nisam još. Sestru sam našmikala,boje sjenila su prekrasne. Napravila sam swatch samo na ruci kako bi vidila boje i njihovu pigmentaciju a za blog će ići post kad sva sjenila,rumenila,bronzer i illuminator slikam i isprobam kako treba. To će bit post pun slika :)

Svi mi imamo svoje beauty srodne duše. Moje su Žana i Sara <3

Dao Bog da se ja zaposlim(već danas sam trebala znat kad počinjem radit) a onda ću i ja nekog iznenadit. Jer život je prepun iznenađenja. A ja volim činit ljude sretnima kada sam to u mogučnosti.

Do sljedećeg posta puse svima!

Tina

33 komentara:

  1. Divan paketic. Jedva cekam neki tutorial sa paleticom. Da ih nemam vec dvije, investirala bih i u ovu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga :* ja planiram ulozit u još par paletica i onda sam mirna,a za tut... joj,moji nisu nimalo nadareni da me slikaju kako treba

      Izbriši
  2. Divno, zaista :)
    Pratim i Zanu i Saru, i mogu reci da su obe sjajne devojke :)
    Jedva cekam post sa ovom paletom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! evo napokon sunčanih dana pa cu moći sve slikat kako treba i napravit post :)

      Izbriši
  3. Jako lijepo :)))
    Paleta je baš lijepa, ali gesta je još ljepša :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divotice Tina :)))

    Posebno mi je paleta prelijepa :))

    Čekam recenzije !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga :* samo da sve slikam i probam pa ide recenzija

      Izbriši
  5. Bravo za Saru, a NYX sjenila su super i oduševit ćeš se!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sara je prekrasana osoba i zahvala sam joj do neba za ovakav dar. vjerujem da su sjenila super,čula sam o njima sve najbolje

      Izbriši
  6. Tina moja, tako mi je drago da ti se cijeli poklon sviđa, posebno paletica :) Zaslužila si ti i puno više :)
    kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sara se ne zove bezveze Sara Nyx, a ja bih ju prozvala još i dobrom vilom blogosfere :)

      Izbriši
    2. dobro kazes! dobra vila blogosfere :)

      Izbriši
    3. :D :D

      Sad sam skužila ovo za Nyx :D

      Izbriši
  7. zbilja predivna gesta, Sara svaka čast :D
    fala ti na lipin ričima :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gesta je prekrasna. nema na cemu draga,ti si moja beauty srodna duša :*

      Izbriši
  8. Prekrasan poklon. Nyx paleta izgleda odlično. Nadam se da će biti post :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Gesta je divna! Poklon prekrasan! Uživaj u prijateljstvu jer je to najbitnije <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi Tina,
    Beautiful gifts!!!
    Have a wonderful week
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je krasno a o gesti necu duljiti, zaista za pohvalu! <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna gesta :D a paleta je stvarno lijepa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gesta je prekrasna. nisam ja zaboravila ni na tvoje proizvode koji su nasli novi dom kod mene :*

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.