subota, 24. kolovoza 2013.

Essence girl on tour TE 2013

Gradski izlet u London,Barcelonu ili Pariz,razrađene shopping ture po omiljenim buticima i divlji noćni izlasci kojima nikad nebi trebao doći kraj: bez obzira na što se odlučiš uvijek je zabavnije u društvu najbolje prijateljice! Essence šalje sve djevojke na uzbudljivo putovanje s novom kolekcijom "girls on tour"




                                                 

 MPC 31,90

                                                

 
 MPC 22.90


  
MPC 15.90                                



                                                               



                                                            


                                                              


MPC 25.90                                              




                                                                      
                                          
Essence girl on tour kolekcija dostupna je u DM drogerijama.



Meni se iz cijele kolekcije najviše sviđa paleta i lakovi, a vama?


*PR objava 
 

Broj komentara: 14:

  1. Sve je šareno, tako da mi se sve sviđa. :P
    A ovo kremasto rumenilo nikako da uhvatim..

    OdgovoriIzbriši
  2. Super mi je ova kolekcija, posebno paleta za oci .
    I rumenilo nije lose...hm..

    OdgovoriIzbriši
  3. isto su mi paleta i lakovi najljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopadaju mi se lakovi i sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. napravili su pun pogodak sa lakovima i paletom

      Izbriši
  5. Meni osobno, kremasto rumenilo. Za paletu sam čitala recenziju i vidjela swatcheve koji me nisu oduševili pa preskačem! Nije im neka pigmentacija

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako je girly :) Paleta ima super nijanse.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.