utorak, 6. kolovoza 2013.

moja zaštita od komaraca

Bok šminkoljupci! U ovom postu vam ću vam pokazati kako se na prirodan način zaštiti od komaraca.

Sve što vam je potrebno je: Bilo koja krema za sunčanje/losion/mlijeko
Eterično ulje citronele ili melise kupljene samo u ljekarni ne u Dm-u i sličnim dučanima.

                                                   
                                                            

U dlan stavite malo kreme za sunčanje,zatim stavite 1-2 kapi eteričnog ulja citronele ili melise.

                              
Ovde je eterično ulje već na kremi ali je teško uhvatit to sa fotoaparatom ali već na rubovima možete vidjeti kako eterično ulje i krema djeluju jedno na drugo:

Razmažite smjesu u dlanovima i tad se namažite po rukama,nogama.....

Ja ovo koristim već mjesec dana i tigrasti komarci me već uredno zaobilaze :) Tokom dana ponovite postupak jer ova će vas smjesa držat par sati zaštićene nakon čega treba ponoviti postupak.

Za ovo mi je rekla farmaceutkinja prošli mjesec kad sam išla u ljekarnu uzet nešto protiv uboda komaraca a tad mi je i ponudila ovu opciju.

Postoje eterična ulja koja sa suncem čine više štete nego koristi. Ja sam u početku bila skeptična ali tad me teta u ljekarni u to razuvjerila jer ova eterična ulja nisu fotosenzibilna za razliku od ostalih. Ja nisam imala nikakve mrlje po rukama kao posljedicu korištenja i zato sam odlučila sa vama podjelit svoje iskustvo koje je naravno,pozitivno :)

Citronela je eterično ulje koje baš ima miris po citrusima: naranče i limuni. Ukoliko ga nema,pitajte za melisu.

Ja eterična ulja kupujem samo u ljekarnama ili u dučanu kao što je Aromatica gdje znam da su eterična ulja kvalitetna za razliku od ostalih dučana. Eterično ulje citronele sam platila 20ak kuna dok sam eterično ulje lavande platila 38kn. Eterično ulje melise je otprilike oko 20kn kao i citronela. Ja sam svoje uzela u ljekarni Prima Pharma,ako je ima i kod vas u blizini,potražite citronelu ili melisu i zaštitie se od letečih krvopija i nek vam ne pokvare ostatak ljeta.

                                      
                                                          
Edit: Eterično ulje lavade je dobro i za herpes jer ga isušuje: Stavite ga malo na vateni štapić i pređite sa njim preko herpesa. Meni ga je isušilo,a sami gnjoj mi je otpao u moru jer ga je još i more dobro nagrizlo.Poslje sam samo stavljala eterično ulje i herpes je polako ali sigurno nestao. Mali sos za vašu kućnu ljekarnu :)

Iako citronela ima ugodan miris,u kombinaciji sa kremom on je intezivniji te vam se ukućani mogu žaliti na zagušljivost ili smrad jer je ovo u zatvorenom prostoru težak miris. Ali čim se namažete i kad se upije u kožu već će biti podnošljivije.
 Svakako mi javite ako ste ovo probali i otjerali leteče krvopije :)
xoxo,Tina

Broj komentara: 12:

  1. Nisam probala ovo, ali nesto gledam u gradu i nema tako mnogo komaraca. Valjda ovi sto prskaju su malo preterali... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super, drago mi je da ti je pomoglo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema komaraca kod mene. Nije me niti jedan piknuo ove godine. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljivo! Mene su toliko ispikali ove godine..uhh. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ni ja znala za ovo dok mi u ljekarni nisu rekli. poslje sam čula slične savjete na in magazinu

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.