petak, 13. rujna 2013.

Essence noviteti jesen/zima

Essence nam sprema novitete iz svog asortimana,dok će neki proizvodi biti zamjenjeni novim,drugačijim dizajnom.

                                                         
                                          
MPC: 13.90


                                                 
MPC: 22.90


                                                                         
                                                  
                                                      
                     MPC: 17.90          
                               
                        MPC: 31.90          

                                    
                                
         MPC: 13.90               
                                                                    
                                                                   
                                                                    
                                                                       
                                                                       
                                                                      
                                                                   


MPC: 8.90                                                             

MPC: 20.90                                                               
                                                                       


MPC: 22.90                                                               

                                                     
                                          
                MPC: 22.90                        
     MPC:  22.90                                      
  MPC:  15.90                                               
   
Meni se cijela linija jako sviđa,pogotovo ova 2 sjenila,sjajila,ruževi ali lakovi... <3 Nadam se da ću si bar nešto od navedenog uzet.   Sviđa li vam se nova essence linija?

            

Broj komentara: 13:

  1. Super su mi lakovi, rumenilo i maskara :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ruževi mi se opasno sviđaju :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Vec sam kupila ruž ''Natural Beauty' i zadovoljna sam s obzirom na cijenu i na njihove prijašnje ruževe koji su mi bili grozni =/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam nikad imala njihove ruzeve pa nemogu napraviti nikakvu usporedbu. sviđaju mi se ova dva sa slike a vidjela sam još neke. vidjet cu cijelu ponudu a vjerujem da ce ih u košarici biti barem 2

      Izbriši
  4. hm, kad je u pitanju essence uvijek više puta pročitam recenzije prije nego se odlučim na kupnju tako da ću sa ovim novitetima malo pričekat. dobro, općenito volim za kozmetiku prvo malo proučit, jel se isplati uopće probat. inače što se tiče essence proizvoda, priznajem da stvarno privlačno izgledaju, ali me iritira što dosta curica/cura/žena izneredi dio di su proizvodi, otvara najnovije i odma maže po sebi i na kraju vrati tako na polici, pogotovo kad su snjiženja. ne znam kako im se ne gadi tako nešto napravit. "nedavno" se otvorio kozmo blizu mene pa je još sve lipo uredno i zato sam nedavno kupila koju sitnicu. zasada imam od essence pincetu koja mi je jako dobra. Essence Fix & Matte transparentni puder u prahu koji mi se pokaza odličan, traje i traje; samo treba pazit pri doziranju i to je to. imam i neke njihove četkice - za rumenilo, mala kosa četkica... probala sam neko njihovo sjajilo koje mi se nije pokazalo nešto, ali zato mi je essence stay matt lip cream fenomenalan!!! imam Smooth Berry (najdraži! odma sam kupila drugo pakovanje pa neka se nađe kad potrošim prvo), Silky Red (isto predivna boja) i Soft Nude (sa tim još nisam prešla skroz na ti). volila bi da "izbace" još koju boju. stvarno imaju lijep izbor boja lakova za nokte, probala sam neke, ali nisam tip osobe koja voli često mijenjat odnosno lakirat nokte zato ih više ne kupujem. bronzing sun club za brinete mi nije bio nešto, možda sam trebala probat za plavuše. valjda sam sve nabrojala što sam probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od essenca najvise imam lakove za nokte i neko starije sjajilo. šminke i ostalo nisam probala ali mi je zelja. novi kozmo je na općini i prije 2 ure sam tu bila u potrazi za 2 catrice laka. nisam znala da si tako blizu ;) ja sam od tebe samo 3 stanice udaljena :)i da,ja isto mrzim kad se svi mogući proizvodi otvorei i isprobaju zato ja većinom izbjegavam bilo sta uzet kad vidim da je otvarano,pogotovo u dm-u

      Izbriši
  5. nismo baš blizu :) ja sam ti na st3, a novi kozmo je otvoren u prima3 di je bio limoni :) taj kraj općine sam vidila ali još nisam ušla unutra.
    u dm-a se zbilja sve i svašta otvara, pogotovo ovdje u ruđera. "smišno" mi je kad vidim kako se neke tamo kompletno našminkaju, a prodavačice ništa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ni znala da na st3 ima još jedan kozmo. a prolazim tu busom svaki dan. i ja isto mrzim kad u dm-a nadem svu moguću kozmetiku otvaranu pa sam tako odustala i od onih labela što su ih neko vrijeme imali jer su svi bili ispackani a jedini koji je bio 'čitav' je bio ogreban jvjerovatno poklopcem a sam odustala od njega

      Izbriši
  6. Essence me stvarno pozitivno izenenadio za ovu nadolazeću sezonu, toliko su toga novog izbacili na tržište :D

    OdgovoriIzbriši
  7. vidim da si ti svoje favorite već izabrala ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.