subota, 28. prosinca 2013.

New in no.15

Bok šminkoljupci! Nadam se da ste Božić proveli u krugu svoje obitelji,da ste se odmorili,najeli i uživali u Božiću. Kod mene se opet skupilo nešto noviteta, nešto prije Božića a nešto u međuvremenu :)


 Otkako se pojavio na tv-u Sledner Shaper je postao moja tiha patnja. I napokon sam ga dobila prije par dana

                                                       


Kao i na tv-u ovaj masažer je brz i napravila sam test sa vodom(na tv-u je sa nekim perlicama,kuglicama) i posatao je omiljena stvar za umorne,teške noge,ali i općenito kao masažer.

Otkako sam još bila dite uvik sam htjela imat valovitu kosu. Zadnjih par godina  sam imala različite dužine kose  i frizure ali uvijač za kosu nikad nisam imala do sada! I onda se i to ostvarilo za Božić.

                             

Odlučila sam se za Remington uvijač koji ima regulaciju temperature a uz njega dobivate i rukavicu koju neki proizvođaći uoćpe ne stavljaju uz sam uređaj. Još si planiram uzet i peglu za kosu i onda sam mirna. Uvijač je na akciji u Emezeti do kraja ove godine.

                                       



Zadnje 2 godine imam problema sa crvenilom kože lica za koje sam vjerovala da će se smirit čim se navikne na grijanje i tople prostore,međutim meni koža ne prestaje divljat pa sam odlučila kupit i probat Mixu.

Tu je i Fa od nara o kojem sam čitala pohvale a kako dugo nisam imala njihove gelove za tuširanje odlučila sam uzet Fa a gel sa narom još nisam imala :/

Vichy termalna voda u mini pakovanju za probu,ako mi se svidi kupujem normalno pakovanje. Prije sam uzimala od LRP i to 2x kad smo izgorili na suncu,a kako imam i suhe djelove lica ovo je pravo vrijeme da isprobam termalnu vodu za koju vjerujem da će bit neizostavna u mojoj dnevnoj njezi. Nadam se da ću sa ovom biti zadovoljna. 

U Mullera sam kupila mini pakovanje kalodonda Sensi Dent,20ml za 3kn! Miris i okus po pepermintu a ovo mi nije prvi put da ga kupujem. Ako idete na manji put a nenosi vam se velika pakovanja,ovo mini rado preporučujem. 

Mama je opet kupila blaznice i na tome sam joj zahvalna jer sam ja od 4 pakovanja koje ste vidjeli zadnji put otvorila već drugo i blazinice su nešto što trošim ludo :)

Teta u ljekarni mi je ponudila i 2 testera od Vichy kreme za lice te ću ih probati a ako mi neka od njih bude odgovarala uzimam :)

Iako naušnice ne spadaju u kozmetiku kao ni masažeri ili uvijači,morala sam ih pokazati :) Naušnice su prekrasne ali ono što mi se nesviđa kod njih je kopčanje. Naime ovo su one naušnice što vise ali se otraga skroz zakopčaju te su zatovrenog tipa. Ja nisam fan takvih naušnica,jedne takve već imam i pukle su te sam ih popravila ali ih nikad nisam nosila.


Nuxe me ponovo iznenadio paketićem pa mi je poslao Reve de Miel kremu za ruke a ja sam još danas zadnji put u ovoj godini uzela zaštitu za kosu prilikom korištenja pregle/uvijača za kosu

                                                  


Nadam se da je to sve za ovu godinu ako opet šta ne uleti neplanski :) Da nebi mislili kako sve samo kupujem i gomilam imam lipu hrpu potrošenih proizvoda tako da uskoro ide i empty post :)

Što biste prvo voljeli vidjet u recenziji? Pišite mi!


Broj komentara: 10:

  1. Ovaj Remington uvijac vec mesecima hocu da kupim ali sam se iznenadila kad sam videla da je u Srbiji duplo skuplji nego u ostalim zemljama pa ću ipak sačekati da otputujem negde.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas je na akciji za 26 eura dok je rije bio 39

      Izbriši
  2. divni noviteti, i ja sam dobila nuxe kremu, divna je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :* vidila sam da si ti isti dan kao i ja dobila ovu divnu kremu :)

      Izbriši
  3. Figaro je preeedivan :D Lajk za Mixu i Got2Be heat protect, obožavam ih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Figaro sam probala samo jednom,mixu sam tek počela koristit a got2be sam tek danas kupila. drago mi je da si zadovoljna sa proizvodima i da ti odgovaraju

      Izbriši
  4. Super za figaro, sigurna sam da će ti biti super - samo pazi da se ne opečeš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e samo pazit ;) bit ce dobro da se stvarno ne opećem :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.