utorak, 21. siječnja 2014.

Liebster award

Bok šminkoljupci! Nadam se da ste svi dobro i da vas ovo tmurno vrijeme nesmeta koliko i mene. Prije par dana sam ponovo nominirana za Liebster nagradu koja se dodjeljuje blogerima koji su novi i imaju manje od 200 sljedbenika. Lani sam bila više puta nominirana,  ovog ću  puta odgovoriti na 22 pitanja a ima još jedan blog za koji sam zaboravila kako se zove gdje sam također dobila ovu nagradu.

                                                 

Pitanja od Sanele

1. Koji oblik noktiju preferirate (četvrtasti, ovalni, bademasti, okrugli...)?


Pratim prirodnu liniju nokta,dakle ovalni :)

2. Koliko lakova posjedujete i kako ih organizirate?
U zadnje vrijeme sam ih baš nakupovala ali i dobila tako da ih imam oko 50ak možda malo više.

3. Što mislite o geliranim noktima?
Lipo je imat lak koji će trajat mjesec dana ali nisam pobornik geliranih noktiju. Nemam ništa protiv toga ali ja volim češće mjenjat boju laka :)

4. Najdraži trend u lakiranju i ukrašavanju noktiju?
Nemam ga,kako se osjećam tako ih ukrašavam

5. Gdje najčešće pronalazite inspiraciju za svoje manikure?
Kod nail blogerica,youtubea...

6. Koliko često mijenjate lak na noktima i koliko vam u prosjeku treba da sredite nokte?
Mjenjam ga ovisno o raspoloženju,boji, ako radim nail art u kojem sam još početnik onda i par sati dok nedobijem zeljeni rezultat

7. Najdraži proizvodi za njegu noktiju i kožice oko noktiju?
Essence krema za omekšavanje kožice oko noktiju i njihova olovka sa jojobinim uljem 

8. Nosite li lakove u skladu s godišnjim dobima (tamni - jesen/zima, pastelni - proljeće, neon - ljeto) ili volite
i preko zime nabaciti neku ludu boju?




Lakove djelim prema godišnjim dobima, ali bez obzira na to nosim onaj koji tad zelim ili mi se u tom trenutku najvise sviđa.

9. Najdraža boja i finish? Postoji li možda neka boja/finish koje ne volite?
Roza :) Nisam neki veliki fan tamnosmeđih lakova,trule visnje. Volim lakove svih finisha :)

10. Jeste li do sad imale priliku upoznati neku od kolegica blogerica uživo? Ako niste, imate li želju?
Upoznala sam: Žanu,Lenku,Lendoxiu,Maju (sa bloga miss understood). Nadam se da ću na sljedećem BBD-u upoznat sto vise blogerica i stvoriti nova poznanstva i prijateljstva

                                         

Pitanja od Miss Lilly  






1. Šta najviše volite na sebi ?
Oči :) 

2. Zbog čega ste počele pisati blog ?
Blog sam počela pisat zbog ljubavi prema kozmetici ali i da sa vama podjelim svoja iskustva/mišljenja o svakom proizvodu kojeg koristim.
 
3. Da imate pravo na ispunjenje jedne želje, ona bi bila...
 Da sam zdrava. I da zdravlje nastavi sluziti mene i moju obitelj

4. Bez čega ni na 'pustom' ostrvu ne bi mogle ?
Joj,ovo nije lako. Nebi mogla bez miceralne,kreme,losiona,labela.
 
5. Najdraži parfem ?
Trenutno od Avona  Terselle silver
 
6. Najdraži brend ?
 Nemam ga. Volim sve što mi odgovara,neovisno o brendu.

7. Vjerujete li u horoskop ?
Da. Znam da mnogi nevjeruju u njega ali dosta toga mi bude pogođeno.
 
8. Volite li kuhati ?
Volim,ali ne tako često :D

9. Omiljeni slatkiš ?
Bomboniiiii
 
10. Šta vas inspiriše i pokreće?
Dobro vrijeme,proizvod,boja,miris....

11. Vjerujete li u sudbinu ?
Da.
 
                                            
To je to :) Neznam tko je sve nominiran,nekih novih pitanja na koje smo većina odgovorili nemam,tako da ovu nagradu slobodno preuzmite,podjelite,kombinirajte pitanja,ovo je 7.post sa blog nagradama pa se slobodno poslužite i igrajte.

2 komentara:

  1. nisam imala pojma da ti je roza najdraža boja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da si odgovorila na pitanja i da sam saznala nešto novo. Nadam se da se vidimo na BBDay-u :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.