četvrtak, 20. veljače 2014.

10 u 10 tag by LMF

Bok šminkoljupci! Danima kruže tagovi, meni ih je zabavno čitati te sam i danas odlučila odigrati isti. Vani je vrijeme užas, pada kiša, bolje da se uhvatim taga :)

 1. Kada bi se pružila prilika da kreiraš jednu liniju kozmetičkog proizvoda, što bi to bilo? 

Vjerujem da bi to bila sjenila. Obožavam boje, pogotovo  svijetle koje su i slabije pigmentirane te bi radila na tome.

2. Moraš odabrati: Doživotni besplatan odlazak kod kozmetičarke na manikuru/ugradnju noktiju ili besplatan doživotni odlazak u frizerski salon. 

Odlazak frizeru. Ionko samo slušam prigovore kako ništa neradim od kose a ovako bi imala tretman gdje bi se osjećala ko' kraljica gdje mi moja frizerka sređuje kosu i ispunjava sve moje želje :)

3. Kada bi mogla, što bi promjenila u kozmetičkoj industriji?

 Zabranila bi svako testiranje na životinjama, pooštrila listu sastojaka koja se stavlja u preparate.

4. Imaš vaučer od 1000 kuna. Moraš odabrati hoćeš li ga potrošiti na preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?

Ipak preparativa :) Nijedan make up ne pomaže ako se ne drži do njege kože.

5. Na poslovnom si sastanku. Žena s kojom vodiš razgovor ima ruž na zubima i odlijepila joj se napola umjetna trepavica. Hoćeš li joj skrenuti pažnju na to ili ćeš izignorirati sve zajedno?


Rekla bi joj, nebi imala srca gledat je takvu nesređenu i pustit da to sama primjeti.

6. Tebi draga i bliska osoba ti je poklonila užasno skupi i luksuzni ruž za usne, no nijansa ruža ti ne stoji nimalo i nijansa je u najmanju ruku ružna i ništa ti se osim pakiranja na tom ružu ne sviđa i nema šanse da nosiš taj ruž. No dva tjedna kasnije sa tom se osobom dogovoriš za piće i zadnji SMS od te osobe glasi: Nadam se da ćeš nositi svoj novi ruž večeras? :) Što ćeš napraviti?


Pokušla bi na sve moguće naćine iznosit ruž, kombinirat ga sa drugom bojom. Toj osobi bi rekla istinu pazeći pri tome da je ne povrijedim.

7. Koji je najčudniji kompliment koji si dobila na račun svoj makeupa?

Nesjećam se da sam uopće dobila tako čudne komplimente

8. Makeup look zbog kojeg se osjećaš kao milijun dolara (i više:))?


Full makeup. Puder ili bb krema, sjenila,maskara, ruž, rumenilo.

9. Najbolji beauty citat koji si pročitala/čula/vidjela?



Helena Rubinstein:  'There are no ugly women, only lazy ones'
 10. Koje je, po tvome mišljenju, ultimativno beauty pravilo kojeg bi se svi trebali pridržavati?
Upoznajte svoj tip kože i potrebe, njegujte je. Kod šminkanja nije potrebno stavljati sve, manje je više :) 
 To bi bilo sve od mene. Pozivam sve blogerice koje ovo nisu odigrale da nam se pridruže. Hvala Ivani što je osmislila odličan i  zabavan tag :)

Broj komentara: 8:

  1. Sa brojem tri se slažem u potpunosti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja. zato sam to i napisala. zivotinje bi prestali mučit a bilo bi sve manje ljudi koji bi bili alergični na sastojke

      Izbriši
  2. jupi, u europi su ipak zabranili testiranje na životinjama :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Stavljam potpis na odgovor pod brojem 3. Beauty citat mi je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeej :)) bas mi je drago sto ti se svidio tag :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.