subota, 7. lipnja 2014.

New in #18

Bok drage moje! Danas sam odlučila svoj 200. post posvetit novitetima kod mene. Ima li boljeg načina za proslavit tako lijepu brojku? Zadnji new in je bio 21.2. i od tada sam jako malo toga kupila, a kupovala sam samo ono najpotrebnije kao što su gel za tuširanje, šampon i sl. Nešto sam u međuvremenu i osvojila, nešto dobila za rođendan i da neduljim, evo slika :)

Nakon što sam ostala bez gela za čišćenje lica  i miceralne  otišla sam do Dm-a i kupila Balein gel za čišćenje lica sa ružičastim grejpom  i Mixa miceralnu za suhu kožu i kožu sklonu crvenilu.


Kako se moja krema od Bioderme pokvarila u manje od 9 mjeseci koliko je rok trajanja da se krema potroši iz Bioderme su mi poslali testere te sam dobila mali ručnik za lice. Hvala Bioderma!

                     
           
Nakon toga je Formasana djelila testere na svojoj fb stranici a ja to nebi znala da nas za to nije obavjestila Martina sa bloga Dear skin.

  

BB kreme su bile pretamne te sam ih prosljedila dalje susjedi koja je tamnije puti. Zato su time-filler mat kreme odlične.

Da sam osvojila darivanje kod naše drage  Nives  ja sam zaboravila pogledati tko su sretne dobitnice, međutim Mell mi je poslala pp s linkom na blog, gledam i čitam,  ništa mi  nije jasno, znam da sam sudjelovala a kad sam pročitala naslov i vidjela da je random.org izabrao mene nisam mogla vjerovati.


Osim sjajila, palete,  lakova, sjenila, Nives mi je poslala još jedno sjajilo i nekoliko testera.

U svojoj kutiji zaliha obično imam gelove za tuširanje i šampone međutim ostala sam bez šampona te sam prošetala do Dm-a kupit najmanje 2 kako se nebi ponovila ista situacija.

 

Schaumu ste vidjeli u mjesečnim favoritima, a Baleu sensitive šampon prvi put kupujem zbog problema sa vlasištem koje sam imala jedan kraći period.

                

U međuvremenu sam ostala i bez odstranjivača te je mama kupila ovaj acetone dok sam ja prvom prilikom u Mullera uzela svoj najdraži odstranjivač od Essenca i više ne pamtim koja je ovo bočica po redu.

                    

Kada je brat dobio dio plaće odmah je i on posjetio DM, Muller i ostale dućane a kući je donio ove super ludo voćne mirisne  gelove od Balee!

   

Tad je kupio i Neutrogeninu kremu, imamo i balzam pa mi nije jasno čemu dva proizvoda kada se ni ono veliko pakovanje još nije potrošilo. Ali ok, od viška glava ne boli, sve će to doć na korištenje. Britvice inaće ne kupujem jer koristim šećernu pastu i epilator, no kako se pasta potrošila a epilator pokvario po 3 put, nije bilo druge nego uzet britvice jer sam već izgledala na dlakavo čudovište :P Blazinice, idu ko lude, mora da ih jedem :D

  

Za svoj rođendan nisam imala gotovo nikakva očekivanja zbog financijske situacije a od mame sam dobila Carolina Herrera 212 VIP parfem koji me više nego iznenadio jer sam očekivala bilo kakav lak a ne miris. Dizajn ovog parfema je cili duguljast i zaobljen te nemože stajati samostalno jer se stalo kotrlja a i izgled mu  je smješan pa sam se na to malo našalila i nasmijala do suza.

Tjedan kasnije je došao brat sa velikom kutijom umotanom u bijeli papir sa šarenim srcima i kad sam ga stala otvarat skoro me šlag strefio te sam samo govorila: Aaaa,ajme, kofer! Aaaaa, miris Kate Perry! Prvo sam ga dobrih pola sata samo gledala i promatrala te ga slikala i stavila na svoju stranicu na fb. Oko kofera će biti dosta posla jer ima 8 paleta a svaka ima 4 sjenila od kojih su neka jako slična.


Dove pure sam uzela jer sam (opet) ostala bez dezića a kako me isti guše i kašljem od njih, odlučila sam se za stick bez ikakvog mirisa te sam na njega iskoristila rođendanski popust u Dm-a od 25% te me došao 5,25kn jeftinije. U Kozma na akciji lakova za nokte ništa nisam   našla po svom ukusu, ostale su sve zelene i plave boje, Dipend i Moment lakova više nema a njima sam se najviše nadala. U drugog Kozma je bilo više rozih, nude lakova te ostalih brendova no meni se svidio ovaj nježno ljubičasti lak  sa sitnim srebrenim shimmerom a mama je mislila da ću ih uzet više a ne samo jedan. To bi ukratko bilo sve što se skupilo u ova 3 mjeseca. Neke proizvode ste već vidjeli u favoritima a neke sam čekala za objavu da se skupi malo više proizvoda  što se super poklopilo sa 200. postom. Što ste vi lijepoga kupili?

Broj komentara: 16:

  1. Lijepi noviteti, ove Balea tuširalice super mirišu, kao i CH miris! :)
    Kod mene se našlo isto nekoliko noviteta, uglavnom sam kupovala ono što se najviše troši, gelovi, losioni, puder i ostale sitnice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Ja sam kupila samo no što mi je trebalo, ponovo ću ja u manji shoping gelova i sličnog :)

      Izbriši
  2. Dobre proizvode si skupila :) Obožavam ove nove Balea gelove. Ja sam u zadnje vrijem stala sa kupovanjem, nakupilo se svakakvih zaliha pa kad se malo isprazni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slazem se, nevalja ni pretjerivati već potrošit makar pola od onog u zalihama :)

      Izbriši
  3. dobra strana je što si stvarno kupovala pametno i ono što ti treba :)
    a uvijek su tu poklončići i drage osobe koje nas iznenade nekom sitnicom :D
    stvarno si lijep poklon kod Nives osvojila, a rođendanski pokloni su prekrasni
    i sama imam ovaj kofer, i iznenadila me kvaliteta sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e da, kupljeno samo osnovno a drugo se osvojilo, dobilo i opet se toga skupilo :)

      Izbriši
  4. svašta nešto se skupilo, lijepa zbirkica, ja bih se totalno izbezumila nad tim kuferom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad znas kako je meni bilo kad sam vidjela kufer i kad sam ga otvorila i vidila sadrzaj :D

      Izbriši
  5. Meni je super ta Neutrogena krema, za sve se moze koristiti i stvarno je odlicna! Ovi gelovi za tusiranje me jako zanimaju, vec sam cula da su dobri. :) stvarno lijep new in, puno korisnih stvarcica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neutrogenu sam probala jednom za ruke i nisam je dalje toga koristila. gelovi mirisu tako tropski i ljetno, milina!

      Izbriši
  6. Divni noviteti :D I mene najviše zanima koferčić, a Balea gelovi izgledaju divno takvi šareni :) Meni također blazinice nestaju takvom brzinom, ko što si rekla, čini mi se da ih jedem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koferčić je super, doduše još ga nisam probala, moram ga slikat dio po dio, zatim svaku paletu a grubo je to sto nema nikakvog broja, naziva i lako se pogubit u redosljedu slikavanja paleta i swatcheva

      Izbriši
  7. Lijepi i korisni, iskoristivi noviteti ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam na postu pod rednim brojem 200, stvarno lijepa brojka :)) divni noviteti, obožavam taj miris od Katy :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Moglo je ovo bit i ranije 200. post da nije bilo tehničkih problema al što je tu je. Uskoro će blog imati 2,5 godine :)

      Izbriši
  9. Fini noviteti, a meni se svidja Katy Perry parfem. Bas je nekako ljetni, a solidno mi je i postojan.
    Volim i tu Balea umivalicu, mada sam sad mislila promjeniti pa isprobati i onu u tubi jer krasno mirise na maline.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.