srijeda, 20. kolovoza 2014.

Empty #11

Bok šminkoljupci! Evo još jednog empty posta! Kod mene se empty postovi zaredali gotovo na mjesečnoj bazi, dosta toga se troši, najviše preparative. Ima i dekorative ali znate kako to ide,  da se dekorativa najsporije troši.

                                       

Schauma moj vjerni pratioc u svakoj karici. Puno puta spomenut u mjesečnim favoritima i empty postovima.

Baleu sam kupila kada sam imala problema sa tjemenom, dosta mi se ljuštilo, tada ovaj ampon nisam koristila ali jesam zato sve do nedavno. Blag, lagan i ugodnog mirisa dobro radi svoj posao.

L'oreal Elseve total repair 5 je odličan regeneretaor koji mi se jako svidio. Lagan, ne otežava mi kosu, a nakon njega je kosa meka, lagana, lepršava.

  

Aussie sam nedavno recenzirala, više o njima možete prtočitati ovde.

     

Niveu sam redovito koristila, ared njen kraj se ridružila i sestra sa korištenjem anticelulitnog gela. Više mi se svidio serum a o Niveinim anticelulitnim proizvodima možete čitati ovde.

Dove purely pamering sa mirisom shea butter-a i vanilije je prekrasan, mirisan, kremasti gel koji kožu ostavlja mekom i mirisnom te nahranjenom.

Balea street art s mirisom naranče mi se svidio, neznam da li ih ima još, još jedna odlična Balea tuširalica :)

 Nivea aqua effect mi je dugo bio odličan gel za čišćenje lica sve dok me nije počeo isušivati. Iako ga je ostalo još malo ide u koš. Više o njemu sam pisala ovde.

Kozmo maska za lice mi je bila ok, a onda sam zaboravila na nju i počela me peći. Iako je to normalna reakcija kako piše na pakovanju mene je to smetalo jer mi to nije radila kad sam je tek kupila. Masku ću uzet opet ali ovog puta ću je potrošit unutar godine dana.

Eveline krema za lice sa actigen 3A+antioxygen za 35-55 godina, to sam vidjela tek nedavno a koristili su je najviše mama i brat :P

Essence odstranjivač laka mi je najdraži i uvijek mu se iznova vračam. Više ni sama neznam koje je ovo pakovanje po redu.

Eveline 8u1 baza koju sam koristila za svaku manikuru sad je došla do kraja.

Essence better than gel nails je druga bočica po redu koju sam potrošila, ima isti top coat kupit u malo drugačijem dizajnu.

Duchesse su mi najdraže Mullerove blazinice koje trošim nemilice i koje uvijek iznova kupujem.


L'oreal volume million lashes excess je maskara koju sam koristila i recenzirala a kad sam išla provjerit šta je sa njom, tada mi se cijela maskara izlila iz tube na četkicu, čak se i neka guma našla na četkici, kao da je otpao dio sa tube. To nisam slikala, ostavila sam maskaru tako kako je, onda je opet otvorimi kao da ništa od toga nije bilo. Iako je maskare još ostalo, smrdi i ide u koš.

Catrice extra long lash je vjerovatno mamina maskara, ja je nisam probala a nemogu napisati ništa više o njoj.

Maybelline great lash lots of lashes je maskara koju sam kupila misleći da sam uzela onu stariju verziju, međutim ni sa ovom nisam pogrješila. Došla je do kraja ali i zaudara tako da leti u koš. Recenziju možete pročitati ovde.

         
Vichy termalna voda koju sam kupila još prošle zime za vrijeme njihovih akcija u ljekarnama i kad su one kutijice sa testerima bile na dar. Termalna voda koja me spasila na putu za Zg kada je moja koža počela divljati u zagrijanom prostoru. Zaboravila sam na nju jer je uvijek u torbi u neseseru.

Baleine britivice su mi se pokazale jednima od boljih. Nisam najsretnija korištenjem britvica jer mi je koža super osjetljiva ali do kraja ljeta ću izdržati. Još nisam našla način depiliranja koji bi mi najbolje odgovarao.

                       
Biobaza krema za stopala me iznenadila kako hladi! Mislim da nijednu kremu nisam probala kao što je Biobaza te me ugodno iznenadila sa efektom hlađenja.

Biobaza intima je vjerovatno jedini intimni gel koji mogu koristiti. Sve koje sam do sada probala bilo kao tester ili full size proizvod mi nisu najbolje odgovarali.

Biobaza sa mirisom smilja i masline je odlična, slatkog ugodnog mirisa.

Biobaza harmony mi se jako svidio, s mirisom badema i citrusa i još lagane teksture krema mi se svidjela. Šteta što nemam više ovih uzoraka ali prvom prilikom kupujem ovu divnu mazalicu :)

Biobaza sa mirisom lavande i limuna- dosta dominira miris lavande te bi bio odličan gel koji bi koristila više za jutro/dan za razbuđivanje i osvježenje.

Biobaza korpiva i menta odličan osvježavajuć gel koji planiram uzeti.

 

Biobaza protiv pjega sa maslinom uljem mi se ne sviđa, pecka odmah nakon primjene, neznam da li tako mora biti ali meni se to ne sviđa.

Biobaza protiv starenja kože sa kompleksom ozona i smilja mi se ne sviđa, miris nemogu nikako podnjeti.

Annemarie Brolind lagana,nemasna i brzo upijajuća krema, svidio mi se miris i tekstura.

Nuxe Creme Nirvanesque- ostala sam bez svoje kremice pa mi je tester dobrodošao.

Nivea aqua effect  lagana krema koja mi se svidila kao i prethodni tester te ću vjerovatno uzet jednu od ove dvije čim potrošim kremu koju još imam.


Sve skupa 21 proizvod i 11 testera. Nije loše zar ne? Moram pod hitno napraviti i new in jer se kod mene proizvode ttroše takvom brzinom da new in neće imati skoro smisla. I opet će ići empty post za manje od mjesec dana kako me krenulo. Što ste vi potrošili od kozmetike?

4 komentara:

  1. Bila si vrijedna :D Meni se nekad čini da dekorativu uopće ne trošim koliko to sporo ide :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lako je biti vrijedan kad imam još troje koji mi omažu u trošenju kozmetike :) a dekorativa traje cijelu vječnost :)

      Izbriši
  2. mislim da ni kod mene nema ništa dekorative, to je zbilja teško potrošiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, sporo se troši koliko je god koristili :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.