ponedjeljak, 18. kolovoza 2014.

Nuxe Huile Prodigieuse suha ulja

Dugo vremena slušam i čitam po blogovima o Nuxe suhim uljima. Nakon toliko pročitanih recenzija Nuxe suha ulja su mi bila na listi želja. Jednog srpanjskog dana moja želja se ostvarila kada su mi na kućnu adresu došla Nuxe suha ulja.

                           

Nuxe suha ulja su višenamjenska te ih možete koristiti za cijelo tijelo a možete ih dodati: puderu, kremi, anticelulitnoj kremi, losionu za tijelo.... Opcija je bezbroj. Ono što čini ova ulja posebnima su njegovi sastojci: makadamija, lješnjak, boreč, slatki badem, gospina trava, kamelija te vitamin E.

 


Nuxe ulja se brzo upijaju u kožu čineći je pritom mekom, njegovanom i nahranjenom. Zbog brzog upijanja ne ostavlaju mrlje na odjeći, bilo da ste koristili ulja netom prije izlaska iz kuće ili koju minutu ranije. Nuxe suha ulja sadrže 97.8% sastojaka prirodnog porijekla te ne sadrže alkohol, bojila, silikone i mineralna ulja.

Ovo ljeto Nuxe bočice krasi Mademoiselle novi lik limitirane kolekcije Hulie Prodigieuse.

Ja sam ulja koristila zasebno, zatim sa kremama za lice i bez. U kombinaciji sa kremom za lice mi se nije svidio, daleko draže mi je samo ulje kada ga koristim samo na tijelu bez ičega. Ali probala sam ga sa kremom za ruke i losionom za tijelo i ta kombinacija je meni super. Koža je nahranjena, meka i mirisna. Ulje sa zlatnim česticama će naglasiti preplanulu put te je super za večernje izlaske. Meni se osobno najviše svidilo samo zlatno ulje koje je i moj favorit.

     
                        
                       

Nuxe suha ulja dolaze u pakovanjima od 50 i 100 ml.

Čudesno Huile ulje 50 ml   139,48kn
Čudesno Huile ulje 100  ml   239,71kn

Čudesno Huile ulje sa zlatnim sjajem 50 ml  195,81
Čudesno Huile ulje sa zlatnim sjajem 100 ml  305,37

U ljekarnama koje drže Nuxe proizvode mogu se naći razni kompleti tako da uz  Nuxe zlatno ulje od 100 ml dobijete balzam za usne sa maslacem marelice a sa samim uljem ide i mini pakovanje Nuxe Nuxellence fluida.  Ja se nadam da ću uspjeti kupiti još jedno suho ulje pogotovo u paketu sa balzamom za usne. Cijena paketa je koliko i ulje dok je sam balzam 80kn a ostali balzami za usne  100kn.

Jeste li probali Nuxe suha ulja? Koristite li Nuxe proizvode?

*PR uzorak. Proizvodi su poslani od strane uvoznika u svrhu recenzije. Recenzija je napisana iskreno na temelju osobnog iskustva.

Broj komentara: 8:

  1. Koristim Nuxe proizvode i obožavam. Ulja također volim, suho mi je odlično, sa šljokicama moram isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam samo u ljekarni tester za obično Nuxe suho ulje i stvarno je super

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobala sam čudesno ulje i svidilo mi se,ali želja mi probati ovo sa zlatnim sjajem! ...zavidim ti :)
    Super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) ovo sa zlatnim sjajem je nalik običnome samo to ima šljokice a je idealan za na večer kad se ide vani :)

      Izbriši
  4. probala sam tek tester suhog ulja... sviđaju mi se, no još se nisam dogovorila sama sa sobom jesam li spremna toliko novca izdvojiti za tako mala pakiranja ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.