nedjelja, 21. rujna 2014.

MMS: Skittlette

Bok šminkoljupci! Još jedna nedjelja je za nama i još jedna manikura. Ovog puta tema je skittlette.
Dakle, kod ove manikure se dva nokta lakiraju u istu boju, kažiprst u drugu dok su na druga dva motivi. Pločicu koju imam je sestra izgubila, uzorak s mrežicom mi nije uspio, sva sreća pa sam imala vodene naljepnice. No svi lakovi svijeta su se urotili protiv mene, s vremenom sušenja, gužvanja i sl. Eto, manikura je jedva nekako napravljena :/

                                                                


Ono što je trebalo biti jednostavno, pretvorilo se u manikuru na koju sam izgubila cijelo popodne. Urotio se čak i top coat jer je pri samom kraju te se počeo zgušnjavati tako da sam i njega teškom mukom stavila na nokte. 

Koristila sam sljedeće lakove: Eveline maximum grow, Depend 394,395, Sally Hansen 81 Bamboo Shoot, Catrice 150 Big Spender Wanted!

Pogledajte predivne manikure ostalih blogerica :)


Broj komentara: 6:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.