utorak, 14. listopada 2014.

31 day nail art challenge: half moon

Bok drage moje! Kod Art of beauty sudjelujem u nail art izazovu, tako da dva puta tjedno radim manikure, uključujući i nedljenu MM. Za ovu manikuru sam koristila bazni lak Eveline maximum growth, zatim P2 020 lemon drop te naljepnice preko kojih sam stavila Wet 'n' wild E424A Black creme. Sve sam zaštitila sa Essence nail art special effect toper.

                                    
                               

Naljepnice su me malo zezale jer se nisu htjele zalijepiti za nokat pa su se odizale i prije nego sam završila sa stavljanjem crnog laka. Sestri se jako svidjela ova manikura pa sam njoj napravila istu samo s drugim bojama.  Nadam se da vam se manikura sviđa! :)

Broj komentara: 12:

  1. Thanks for the comment :)

    Followed ya on GFC...do follow back
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, kako sve ljepe manikure vidim po blogovima, a ja nikad da isprobam koju. Strašno mi se svidja boja wet'n'wild laka :) Pratim preko gfc #169, pa ako hočeš, možeš uzvratiti:) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, ja do rije godinu dana nisam radila uopće manikure, tu i tamo koja, a kako sam počela sa matching manicure sunday od tada stalno nešto mackam po noktima. Probaj i ti :)

      Izbriši
  3. baš mi je fora/originalna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepi noktići, kao pčelica <3

    Fin pozdrav, Brina
    http://sweetstreetstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.