utorak, 7. listopada 2014.

Empty #12

Dragi moji! Kod mene se proizvodi troše brzinom svjetlosti, najviše preparative, malo manje dekorativne i ovo je do sada vjerovatno najveći empty post. Što sam sve potrošila pogledajte u nastavku :)

                                   
Baleini šamponi jedni su od omiljenih u mojoj obitelji. Šefica financira nabavu ali pod uvjetom da ima i Balee, ostalo je prepušteno meni na odabir. Meni su se svi šamponi pokazali dobrima, pa nema smisla da svakog pojedinačno opisujem.

                               
Schauma regeneratori i šamponi, malo je reći da ih volim. Trenutno sam bez ijednog Schauma regeneratora te pod hitno moram u nabavu :)

                                
Dove pure pampering sam imala s mirisom kokosa i badema i na red je došao od pistacia koji divno miriše. Jednom su bili na akciji u DM-a u pola cijene tako da sam uzela još jedan koji do sada nisam imala.

Fa mystic moments, divan mirisan gel.

LPM gelovi su mi se svidjeli, svaki mi je drag na svoj način a ovaj od vanilije trenutni favorit.

                            
Balea Melon Tango je super losion za tijelo koji miriše na lubenicu i koji je došao do kraja korištenja. Ne znam da li ga još ima jer je dio limitirane kolekcije.

Balea dezodorans od malina koji je koristila moja sestra jer mene sprejevi guše i od njih kašljem, mislim da sam ga probala jednom ali nije nešto učinkovit po pitanju zaštite od znojenja.

Biobaza anti celulitna krema, nije loša, malo me smetao miris cimeta koji se osjeti, više o njoj u recenziji.
                              

Paula's Choice i 2% BHA exfoliator koji mojoj koži lica nije odgovarao, više o njemu možete pročitati u postu.

Carita  lagano mliječno-vodenasti odstranjivač koji mi se pokazao slab kod uklanjanja makeup-a.

Olival piling za lice je kremast  a zrnca se polako tope prilikom upotrebe te ću svakako ponoviti kupnju.

La Roche Posay bb krema je ujedno i moja prva bb krema koju sam kupila lani na proljeće no nažalost nisam je potrošila u roku od 12 mjeseci te je moram baciti, više bi mi odgovarala manja pakovanja jer ova od 40ml ne mogu potrošiti s obzirom na to  da se ljeti ne šminkam.

Balea aqua  roll on krema za područje oko očiju s roll kuglicom, neko vrijeme sam je bila zanemarila a onda sam uzela od Miyu stick za podočnjake koji mi je super tako da je ova lagana okoloočna kremica pala u zaborav.

Balea urea lip balm sam kupila prošlu zimu ili početkom ove godine (?) no balzam se pokvario počeo se pretvarati u neko ulje te ne potrošen do kraja ide u koš :(

Alverde baza za sjenila, uzela sam je na akciji jednomu DM-a i platila malo, tada mi je mirisala na neven a sada se osjeti samo alkohol. Imam još baza koje moram potrošiti tako da nove neću uzimati dok ne potrošim postojeće kako ovakvih bacanja ne bi više bilo.
                       
                     


L'oreal i Miss Manga maskara koju sam dobila na BBD-u je došla do kraja, više o njoj možete čitati u postu.

Eveline celebrities eyeliner mi se u početku nije svidio, bio je više tekuć nego bi ja to voljela, malo sam vježbala s njim i kasnije zaboravila na njegovo postojanje u mom neseseru.

Flormar tuš u olovci koji sam kupila u TC Joker na štandu uz popust je jedan od najlošijih eyelinera koje sam imala. Iako je bio pigmentiran i radio svoj posao, nekako se prebrzo potrošio. Da bi dobila crtu s tušem trebalo ga je držati vodoravno no tad bi crta bila predebela tako da je vrh a i sam tuš izgubio svaku funkciju.

Manhattan i njihova rumenila voli moja mama u nijansi 39D i ja više ne pamtim koje je ovo rumenilo po redu jer moja mama stalno koristi samo jednu boju otkako znam za sebe a to je narančasta.

Caudalie tonirana krema mi je pretamna. Ni ljeti nije bila ništa bolja :(

L'erbolario Iris je odlična kremica koju mi je Sara poslala još lani s ostalim proizvodima u tester posudicama.

Essence brzo sušeće kapi s kojima sam na love-hate odnosu jer se meni lakovi nisu sušili dovoljno brzo kako sam mislila da hoće tako da kad sam imala manikuru za MMS kao što je half moon i kada bi s naljepnicom dignula i bazni lak tada bi se meni digla i kosa na glavi.

Justin Bieber miris koji sam lani kupila sestri jer sam joj obećala i sad je došla do kraja. Bilo da je riječ od nekim jeftinijim ili skupljima moji troše mirise puno brže od mene.

Essence odstranjivač laka, jednostavno više ne pamtim koje je ovo pakovanje po redu.

                     
Avon oštrilo je odradilo svoje,na tome sam se uvjerila kad sam probala naoštriti olovku koju sam dobila i tada mi je olovka sažvakana a jedino koje radi trenutno ne mogu naći. Dobra stvar je da ću olovku moći i dalje koristiti kad izoštrim dobar dio oštećene olovke.

Verattiva sapun za intimnu njegu mi je sad ok, kako sam imala još ovaj tester odlučila sam mu dati drugu priliku.

Eucerin Q10 active mi je malo masnija krema nego koje inače koristim, ipak sam naviknuta na nešto laganije kreme za lice.

Verattiva krema protiv starenja mi se svidjela bar ovako što sam mogla probati preko uzorka.

Green People uzorak koji mi se svidio, imala sam još jedan njihov, ako se ne varam za tuširanje, rado bi probala još nešto od njih a kasnije i kao full size proizvod.

Nuxe aroma perfection je lagana nemasna krema, malo slična nirvanesque po teksturi i mirisu.

Duchesse Mullerove blazinice su mi jedne od najboljih i najdražih i rado ih kupujem. Tu se našla i Baleina britvica koje su mi bile ok, ali sam sad uzela Mullerove koje su malo drugačije po dizajnu, količinski ih ima jednako kao i Baleinih, a cijena je skoro ista. I to bi bilo sve.

                     

33 proizvoda i 5 testera nije loše! Što ste vi u zadnje vrijeme potrošili?

Broj komentara: 12:

  1. Bome nakupilo se proizvoda kod tebe :D Ja trenutno pokušavam potrošiti neke proizvode na koje sam zaboravila tako da bi ih se trebalo naći dosta mom novom empties postu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve izgleda kao malo, malo, malo a onoo se skupi za post lipa brojka proizvoda :)

      Izbriši
  2. vau, sve pohvale za čuvanje i skupljanje praznih proizvoda za post... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ali dio zasluge ide i ostalim članovima obitelji :)

      Izbriši
  3. LPM s vanilijom miriši božanstveno, šteta što miris nije dugotrajniji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ti si bila jako vrijedna :D Svaka čast za potrošene šampone za kosu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hmmm Alverde baza..... morat ću to istražit.I želin probat LPM, suzdržajen se, nije normalno koliko san upravo Fa Mystic Moments gelova kupila :( Haha. Svaka čast na količini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ta baza je bila na kaciji ali sam je jednom robala i ne vise. LPM su mi odlični a fa sam rije stalno uzimala i bio mi je jedan od omiljenih gelova dok nisu došli ostali :) Pomazu i ukućani u trošenju :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.