subota, 1. studenoga 2014.

Favorites of October

Bok šminkoljupci! Pišem post i ne vjerujem da je već 1.11. :O Znam da ovo zvuči kao klišej, ali meni je ova godina prošla užasno brzo. Sljedeći mjesec  je Božić i Nova godina! Nemoguće, zar ne? Imam osjećaj da je još jučer bilo ljeto kada sam uživala na svojoj plaži. No, dosta nostalgije, idemo na favorite :)

                                 

Baleini šamponi su mi odlični a sada sam i prvi put probala njihov regenerator koji je super. Balea gel za tuširanje med&mlijeko je odličan i ima predivan miris.

   

  Balea you are golden  koristim dosta, najčešće pred spavanje a bogme ovaj losion ne štedim jer mi se zimi peruta koža tako da čim skinem najlonke iz njih izlazi suha i perutava koža koja izgleda kao da imam perut na nogama. Gušće kreme mi ne odgovaraju već više ovakve laganije i brzo upijajuće.

Biobazu  koristim prvi put. Po pitanju znojenja ne drži ništa ali mi zato znoj više toliko ne miriše intezivno kao prije. Nema  štetnih sastojaka što mi je drago tako da ću vjerovatno i dalje samo njih kupovati.

Vichy idealia okoloočna krema koju sam recenzirala i o kojoj sam već pisala u favoritima, dobra mi je samo ovako za preko dana dok mi za noć nije najbolje rješenje.

Miyu stick sam koristila noću i do sada mi  se pokazao kao bolji proizvod za moju tanku, suhu  kožu oko očiju.

Kiss Look sam dobila od Melise u razmjeni i ovaj labelo tako divno miriše na limune da mi dođe da ga pojedem! Okus nema po limunu, usne su  zaštićene, nema onog ružnog sjaja nakon kojeg izgledate kao da ste jeli špek :)

 


San prirodna kozmetika me oduševila, zadovoljna sam a moje dojmove će te pročitati do kraja mjeseca ili početkom sljedećeg kad kreme još dobro budem koristila  kako bi dojam za recenziju bio potpun.

Toliko od mene za sada u ovim favoritima. Koji su vaši favoriti?


2 komentara:

  1. Meni je isti ovaj Biobaza dezić izazvao alergiju! Eto, koliko smo sve mi različite

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam i zao mi je ali svaki organizam reagira drugačije. bar ćes naći neki drugi koji ti neće izazivat alergije

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.