srijeda, 14. siječnja 2015.

Christmas snowman snowflake manicure-review

Bok drage moje! Danas vam donosim jednu divnu zimsku manikuru koju sam napravila s naljepnicama od BPS-a.

Za prvu manikuru odlučila sam se za djeda mraza koji mi se jako svidio. Na nokte sam stavila bazni lak Eveline diamond hard a preko njega Flormar lak u bijeloj boji quick dry QD01 Snow White. Za bijeli lak sam se odlučila jer je djed mraz bolje došao do izražaja nego što bi to bilo na nekoj drugoj boji laka.


         
     

 Korištenje vodenih naljepnica je jednostavno i lako. Makne se zaštitna folija, te se škarama izrežu motivi koje želimo staviti na nokat te se stave u posudu s vodom na 20-30 sekundi a zimi u topliju vodu. Tada ih treba izvaditi iz vode najbolje pincetom, te će se lik odvojiti od podloge i postati u potpunosti proziran te brzo smjestiti na nokat dok se naljepnica ne osuši. Višak vode se pokupi papirnatim ručnikom ili salvetom. Odabrane motive zaštiti sa top coatom i nokti su spremni za slikanje :)

  
    

Ukoliko vam se naljenice sviđaju možete ih naručiti ovde a naljepnice za koje sam se ja odlučila nalaze se pod kodom BLE2101. Ukoliko kupujete preko Born Pretty Sore-a možete koristiti i moj kod BBTK31.

Sviđa li vam se manikura i da li ste kupovali proizvode od BPS-a?

*PR sample. Recenzija je napisana iskreno bez utjecaja treće osobe te u recenziji u potpunosti iznosim svoje mišljenje. 

                                                

24 komentara:

  1. Lovely..I have similar decals!

    Enter my giveaway to win a free portrait sketch Here!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. lak je li ali njegovo koištenje tj. lakiranje je meni osobno zeznuto. vidit cu šta ce reći zana kada ga odnesem kod nje na probu

      Izbriši
  3. preslatko :D
    obožavam vodene naljepnice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vodene naljepnice volim i ja :) drago mi je da ti se sviđaju :)

      Izbriši
  4. Such a lovely manicure! I wish I could find something like this next Christmas season :)

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you :) hope you gonna have something like this on your nails for eleven month ;)

      Izbriši
  5. Preslatko, obožavam Božićne motive na noktima!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni bili lak izgleda super :D Baš me pucaju neke naljepnice, ja to izgleda samo kupin da iman pošto se uvik prije odlučin za freehand :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naljepnice su spas kad se nema vremena ili kad se nezna crtati :P

      Izbriši
  7. Super su mi naljepnice, gledala sam ih već na njihovoj stranici i svakako planiram nabaviti neke da mi se nađu pri ruci (kad neću imati vremena za crtanje) za sljedeće blagdane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni se sviđa njihov izbor naljepnica. jel ti imas nesto lijepo za objaviti? :D

      Izbriši
    2. Hmmm kao na primjer štooo?
      Ja obično zbog svog radnog vremena imam gužvu krajem studenog i u prosincu, onda jedva stižem nešto objavljivati...

      Izbriši
    3. meni je posao u tom trenutku bio zadnji na pameti, pa sam mislila na nesto drugo sto mi je u tom trenu alo na pamet, nista loše, don't be mad ;)

      Izbriši
  8. Znaš da ja volim eksperimentirati sa noktima! Ovi su mi zakon

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.