ponedjeljak, 23. veljače 2015.

Loko prirodna kozmetika - grupna recenzija -

Bok drage moje! Danas vam donosim recenziju Loko proizvoda koji su na moju adresu stigli tjedan prije Božića. U paketiću koji sam dobila nalazi se:

- sapun za čišćenje lica za suhu i osjetljivu kožu
- piling za usnice
- melem  za usnice

                     
Ultra soft je sapun za suhu i osjetljivu kožu. U sebi sadržava: seha maslac, macerat kamilice u suncokretovu ulju i hidrolat kamilice, eterično ulje čajevca i suhe cvjetove kamilice.

Sapun dolazi u proizrnom pakovanju koje na vrhu ima papirnati dio na kojem je napisan naziv sapuna, sastojci, rok trajanja a krase ga korjenje te sunce koji Loko ima u svom natpisu. Sapun je velik, veličine dlana. Po sebi je prošaran mineralnim pigmentima u žutoj i ljubičastoj boji.  Na vrhu sapuna nalaze se suhi cvjetovi kamilice.

                       
    

 U početku mi je bilo nezgodno čistiti lice s ovako velikim sapunom te su mi iz Loka javili da ga slobodno mogu izrezati na manje komade čime će njegovo korištenje biti lakše i jednostavnije a sam sapun će duže trajati. Tako sam i napravila. Sapun sam izrezala na manje komade u oblik kockica te sam ih ostavila u papirnatoj vrečici dok sam samo jedan komadić odvojila za čišćenje lica. Na mokro lice uzela bi manji komadić sapuna i tada bi laganim pokretima išla po cijelom licu, pri ćemu sapun  radi laganu pjenu. Nakon ispiranja sapuna pod rukom sam osjetila kako mi prsti klize niz čisto lice ostavljajući škripav osjećaj pod prstima. Drugi način korištenja sapuna je taj, što sam sapun trljala među dlanove kao da perem ruke. Na taj način sam dobila više pjene nego kada sam sapunom išla po licu. Koža nakon sapuna je meka, i čista a bilo je dana kada mi je koži nedostajalo hidraratcije i kada me sapun zatezao najviše u području čela.  Isto tako probala sam sapun koristiti i s ostalim proizvodima za lice, međutim to moja koža nije dobro podnjela jer su me dva proizvoda za čišćenje lica znala isušivati tako da koristim samo sapun, nikako uz njega gel ili  pjenicu za čišćenje. Nakon korištenja sapun potapkam u čisti ručnik kako bi odstranila višak vode te ga stavim u papirnatu vrečicu a zatim u policu i to mi se pokazalo najboljim načinom čuvanja sapuna jer  vlaga uzrokuje kvaranje i propadanje sapuna. Sapun ima oko 100 gr a trajat će dosta dugo pogotovo ako ga izrežete na manje komade.  Za cijenu od 20kn koliko su Loko sapuni ovo je odličan omjer cijene i proizvoda.

Kisi Kisi piling za usnice

Piling za usnice dolazi u maloj, plastičnoj i prozirnoj teglici s metalik čepom na odvrtanje. Na sebi ima naljepnicu na kojoj piše naziv proizvoda, sastojci a naljepnicu krase usnice :) Piling u sebi sadržava: šećer, med, maslinovo ulje, kokosovo ulje, pigment, propolis i vitamin E.

     

              

Piling je smeđe - crvene  boje, a sam miris je neobičan, i više ima miris po svim sastojicima od kojih je napravljen. Ovo je proizvod koji se prstima vadi iz posude. Piling je nježan te ostavlja usne  mekane i nahranje. Prilikom pilinga usnica, znam biti obojana oko usta zbog pigmenta koji ima u sebi ali to nije ništa zabrinjavajuće jer se boja koja je dodana ovde lako skine vlažnom blazinicom smočenu pod samu vodu a nakon brisanja u ručnik nema straha da će na njemu ostati mrlja.

  

Piling sadrži 25gr te će vam dugo potrajati u koliko sami piling usnica radite jednom u tjedan dana.

 Loko Melem  je proizvod za njegu usana koji u sebi sadržava: bijeli pčelinji vosak, shea maslac, kokosovo ulje, ulje marelice, propolis i vitamin E.

    
Loko melem dolazi u maloj, simpatičnoj metalnoj kutijici. Melem je bijele boje, bez mirisa, srednje gustoće koje se nanosi prstima.   Nažalost ovo nije baš praktično ni higijenski te ga koristim samo kada sam kod kuće. U prvom korištenju sam uzela malo više proizvoda te mi se melem zbog toga prelijevao sa usana. Od tada melem uzimam u manjoj količini te ako je potrebno dodam još malo na usnice. Brzo se upija u usnice čineći ih mekanim  i njegovanima. Dobar je kao podloga za ruž. Melem koristim svakodnevno a najviše pred spavanje kada ga stavim u debljem  sloju. Ujutro su mi usne meke i nahranjene.  Loko melem sadrži 10gr proizvoda što je više od bilo kojeg balzama i labela kojeg trenutno imam.

                                   

Melem treba potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja. Bilo bi ga najbolje držati na suhom mjestu, dalje od izvora topline i svjetlosti jer se meni u sobi koja je inaće hladna počeo topiti čime je postaje još mekši. U više od dva mjeseca korištenja ja nisam potrošila ni pola pakovanja tako da će melem trajati dugo.

Što se tiće Loko proizvoda, sa istim sam zadovoljna a najdraži su mi piling i melem za usne. Također još bi voljela probati par sapuna koji su me svojim sastavom i izgledom privukli kao i odstranjivač šminke. Loko proizvode možete naći u katalogu na facebook stranici Loko Prirodna Kozmetika

Jeste li probali Loko proizvode? Kakva su vaša iskustva sa prirodnom kozmetikom?

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno s dužim periodom korišenja proizvoda.

Broj komentara: 18:

  1. Ovo deluje sjajno, naročito me privlači ovaj piling :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni ovo sve izgleda prekrasno <3 POSEBNO MELEM, utopila bi zanoktice u njemu :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. s obzirom na mekoću ali i hranjivost vjerovatno bi i odgovarao za zanoktice ali ipak je bolji za usne ;)

      Izbriši
  3. kako mi fora izgleda ova kamilica na sapunu <3
    stvarno su divni proizvodi :D
    voljela bih najviše isprobati ovaj njihov piling za usne.... a sapun i mene čeka za testiranje, ali za masnu kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kamilica izgleda prekrasno ali počinje otpadati prilikom korištenja tako da više služi kao ukras. Piling je super i nadam se da češ ga probati. Jedva čekam tvoje dojmove sapuna za masnu kozu :D

      Izbriši
  4. Ovo izgleda super! *_*
    (poseti moj blog pa ako ti se svidi follovaj ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši
  5. Piling mi se najvise dopada. Koza mi nije suva tako da mi sapun verovatno ne bi odgovarao, ali melem i piling deluju savrseno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam sa pilingom i melemom zadovoljna, nadam se da ćeš i ti moći probati Loko proizvode. Pogledaj da li šalju van HR

      Izbriši
  6. Prirodno prirodno = zgodno :) Tako i trebaju proizvodi izgledati koji doslovno asociraju na domaće! Loko kažeš, baš ću pogledati ih :) sviđa mi se piling, iako mi je žao što stavljaju pigment jer nije potreban (i ključan) ovaj sapun sa cvetekima ajme i meni bi bilo nezgodno s njim se koristiti, no kao što si napisala, uz savjet koji su ti dali, malo da si rascjepkaš njegovo korištenje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas prirodno izgledaju i domaće, možeš ih naći na fb. Pigmenti nemaju veliku ulogu osim onu dekorativnu tako da nemogu utjecati na sasatav proizvoda osim sto će mu dati boju ali tijelu neće napraviti štetu

      Izbriši
  7. Kako lepo izgledaju, najviše pažnje mi je privukao piling :)
    U poslednje vreme pokušam da kožu tretiram samo prirodnim proizvodima, za sada nema nekih nuspojava što me izuzetno raduje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja od 2013 postepeno prelazim na prirodnu kozmetiku i posebno me raduje što je lako dostupna, bolja od drogerijske za isti cjenovni rang :)

      Izbriši
  8. totalno sam se odvikla od sapuna, ali iling mi se čini ok, dok bi melem u ovakvoj ambalaži trackala na zanoktice ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to kaze i glee :) a gle meni to nebi palo na pamet jer je za usne dobar ;)

      Izbriši
  9. Piling za usne izgleda neodoljivo, skoro kao nekakav desert :) ja sam isprobala dezodorans, okoloočnu kremu i pastu za zube, a čujem da imaju odličan i tonike te sredstvo za skidanje šminke. Svi proizvodi odlično mirišu i oduševljena sam skroz. Recenzija isprobanog na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. piling je od šećera a samim time mami za jest :) ostale proizvode nisam probala ali bi mogla :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.