nedjelja, 8. ožujka 2015.

MMS: Lightning

Bok drage moje! Danas na noktima u blogosferi vladaju munje na noktima! Ovu manikuru sam predložila ja, jer sam je vidjela na jednom youtube tutorialu i učinila mi se zanimljiva s obzirom da uvijek probajemo nešto novo. Ovo nije prvi prijedlog koji smo svi radili ;)

                                 
   


Ovo je druga manikura koju sam napravila  jer s prvom nisam bila zadovoljna. Na nokte sam lakirala W'n'W Black creme, a kada se osušio na spužvicu sam stavila malo bijelog flormar laka i s njim sam tapkala a višak laka sam odstranila istom spužvicom samo na mjestu gdje nije bilo boje. Nakon toga sam stavila plavi avon lak cosmic blue i maybelline wonder violet. S bipa linerom sam crtala munje i to sam nekako uspjela napraviti jer mi je liner posato gust. Sve sam zaštitila sa essence nadlakom. Nadam se da vam se manikura sviđa kao i meni a koliko je uživo bolja nego na slikama mislim da ne moram puno napominjati :/ Pogledajte manikure ostalih blogerica.

Happy Women's Day! ♥♥♥

Broj komentara: 14:

  1. Ti li si predložila ovu temu! :D
    Odličan predlog, a ni realizacija nije loša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jesam :) drago mi je da ti se manikura sviđa :)

      Izbriši
  2. Baš ti je manikura lijepo ispala :D Svaka čast draga :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je manikura! I druge cure su baš lijepo napravile :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Da, cure su odlično napravile ovaj zadatak kao i uvijek :)

      Izbriši
  4. Love it..so creative!

    Check out my new post Here!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. eto sad smo otkrili misteriju tko je predložio ovu manikuru, hvala ti, meni je ideja bila super :D
    moram priznati da mi je ovo i jedna od tvojih najboljih manikura :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odjelo, zvjezdano nebo i munje su moje ideje ;) učiteljice ovo mi puno znači, hvala ti!

      Izbriši
  6. Tina moja, ovaj tvoj prijedlog mi je zada glavobolju ahahah :D Odlična manikura :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da, tebi? drago mi je da ti se sviđa manikura :*

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.