nedjelja, 1. ožujka 2015.

MMS: Tuxedo manicure

Bok drage moje! Danas na svojim noktima nosimo odjela :D Drago mi je što radimo ovu temu jer mi se jako sviđa. No kod mene cijeli vikend ništa ne ide kako mislim da bi moglo tako da se s manikurom zafrkavam cili dan. Ne znam ni sama koliko sam puta danas manikuru radila ispočetka jer bi htjela da bude baš onako kako hoću ali danas nikako na zelenu granu. Zato vas molim da mi oprostite ako di na slici nađete crnilo od laka koje izgleda kao da sam cijeli dan čistila sipu :P


           
   


Iskreno, već sam pomalo umorna od petka jer cijeli dan pokušavam napraviti manikure za bps s kistovima a danas i s lakovima ali glava i ruke baš ne sudjeluju zajedno :( Bilo kako bilo, znam da u ovom trenutku nemogu napraviti ništa bolje. Popis korištenih lakova: Eveline diamond hard, SGGM 46, W'n'W Black creme te Essence top coat. Na srednjakui do malog je lak još svjež pa TC još nema a i pravo da vam kažem jedva čekam maknit sve ovo.... Toliko od mene. Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :D

Broj komentara: 11:

  1. dobro je, moglo je bit i malo urednije, ali ok, vidi se što je pjesnik htio reći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam zadovoljna kako je ispalo jer sam htjela da sve bude k'o po špagu ali nije išlo.

      Izbriši
  2. Simpaticno deluje. Slatko i efektno, volim te kombinacije crne i bele boje na noktima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa manikura kao i kombinacija boja

      Izbriši
  3. Klasično odijelo. :D Jako simpatična manikura. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Crno i bilo nemore falit ej :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.