utorak, 31. ožujka 2015.

The Versatile blog award

Prije nekoliko dana nominirana sam od strane svojih blogokolegica Marijane i Mile za Versatile blog nagradu. Versatile nagrada se dodjeljuje blogovima kvalitetnog sadržaja i dobrim stilom pisanja. Nakon primitka nagrade, osoba o sebi treba napisati sedam stvari i nominirati ostale blogove.

                        


1. Ne znam voziti biciklu ni bilo što na kotače. Biciklu nikad nisam imala kao ni koturaljke, role i slično.

2. Slomila sam  sve osim ruke. Bila  sam jako dobro dijete a moja pokojna baka je uvijek govorila iz mire vrazi vire :D

3. Još u osnovnoj školi sam bila u školskom i crkvenom zboru, dok sam pauzu napravila u sedmom razredu te prešla u recitatorsku grupu za koju sam tek kasnije vidila da nije ništa posebno (meni) i da mi je zbor uvijek najbolji izbor bio i ostao. S crkvenim zborom sam pjevala na jednom vjenčanju a tada smo se svi zajedno slikali s maldenicima na oltaru. xd

4. Roza je oduvijek bila moja omiljena boja i tako je otkako znam za sebe.

5. Od malena sam zaštitnički nastrojena prema svojoj obitelji, kad mi se brat rodio nitko nije smio blizu krevetića jer sam ja imala stav bodyguarda a imala sam samo 2,5 godine. I još sam bratu dala komadić kuhane koke :O Tko će znati što mi je u tom trenu bilo :P

6. Sve što ima čipku, rozu boju, ruže, perlice, kupujem! To sam jednostavno ja i ne mogu zamislit da bilo što  od ovoga nema u kozmetici, odjeći, manikuri... you get the point ;)

7. Obožavam slatkiše! Kad bi Kraš i ostale tvornice bile u mome kvartu ja bi bila najsretnija osoba na svijetu!

S obzirom da je večina odigrala ovaj tag, bilo bi mi drago da drugi preuzmu nagradu ukoliko nisu nominirani. I kad su svi završili sa pisanjem tag posta koji je danima prije bio aktivan, ja ga objavljujem tek sada :D

Broj komentara: 5:

  1. Zajednička nam je ljubav prema rozloj boji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Također obožavam slatkiše :D Iako sam bila jako zločesto i nemirno dijete, na sreću nisam ništa slomila, ali sam uvije bila puna modrica i izgrebana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, bar si prošla bez lomova :) a slatkisi, taj šećer, sto drugo reći osim ♥

      Izbriši
  3. Roze je i meni omiljena boja, obozavam sve nijanse roze. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.