utorak, 22. rujna 2015.

Grupna recenzija proizvoda za sunčanje (Avene, Olival, Sundance)

Ovo ljeto sam se kupala više nego ikada prije. Nije bilo dana a da nisam bila na plaži osim kada je bila kiša i ružno vrijeme ali 90 posto ljeta sam provela uživajući u moru i suncu. Kroz cijelo ljeto izmjenjivale su se kreme, od Avenea do Sundance kreme. Prva koju sam probala i potrošila do zadnje kapi je Avene.

Avene losion za sunčanje spf 50
Losion za sunčanje sam kupila početkom ljeta u ljekarni. Ovo mi je bio prvi susret s njihovim kremama za sunčanje a nadam se ne i zadnjim. Avene losion za sunčanje dolazi u tubi od meke plastike. Poklopac je čvrst i stabilan te nema straha da će se otvoriti  prilikom puta.
                             

                                           

Losion je kremaste teksture, bijele boje, bez posebnog mirisa, više onako ljekarnički. Lako se razmazuje i brzo upija u kožu neostavljajući bijele tragove. Na prvo korištenje mi se nije svidio, no ubrzo sam ga zavoljela i u peridu kada sam na plaži bila kao sirni namaz, Avene me zaštitio od sunca i opekotina dok sam ja polako dobivala laganu podlogu. Losion je pogodan za djecu čija je koža osjetljivija i sklonija opekotinama od sunca, no i za odrasle je više nego dobra, pogotovo za nas jako svijetle puti.
                                     
                              

 

Avene ima i akcije na  proizvode tako sam ja svoju kremu za sunčanje platila oko 100kn.
Ljekarne 100-130kn 100ml 

Olival Mlijeko za sunčanje sa spf 50

Olival mlijeko za sunčanje dolazi u boci od meke plastike s pumpicom na vrhu koja olakšava doziranje mlijeka. 


Tekstura je lagana, svijetlo zelene boje, brzo se upija u kožu. Miriše na maslinovo ulje i kakao maslac iako bi ja više osjetila miris masline. 


Teksturom je još ugodniji od Avenea, lakši i brže se upija u kožu.Uz Olival sam polako već imala ljetnu preplanulu put.  Kod kraja mlijeka pumpica slabije dozira pa sam veći dio kreme koristila tako što bi pumpicu uklonila a ostatak sadržaja bi tresla dok ne izađe, a sve što bi ostajalo na pumpici također bi iskoristila. Isto tako, mala zamjerka ide na natpis gdje su slova počela nestajati a samim time se i polako odljepljivati od ambalaže. 

Sastav: Aqua, Octocrylene, Homosalate Butyl, Methoxydibenzoylmethane, Paraffinum Liquidum, Titanium Dioxide (nano) Cetearyl Alcohol, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Olea Europea Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Sodium Hydroxide Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylyisothiazolionone.

Olival 200ml oko 70kn Dm


Sundance krema za sunčanje u spreju sa spf 50

Ovo je zadnje mlijeko koje sam koristila ovo ljeto. Dolazi u plastičnoj boci od čvršće plastike. Pumpica je čvršća za razliku od Olivala te je potreban nešto jači pritisak na nju. Sprej ravnomjerno dozira proizvod a miris je meni osobno lagan i ugodniji od Olivala. Tekstura mu je lagana, mliječna, lako se nanosi i brzo upija.  Prije ovog  mlijeka u spreju sam već postigla pravu ljetnu boju tako da njegov pravi učinak na moju kožu nisam mogla vidjeti. (Krema trenutno nije kod mene  tako da ću slike staviti naknadno u post.) Cijena je oko 70kn za 200ml u Dm-a.


To su bile sve kreme koje sam koristila od početka lipnja pa sve do nedavno. U ovaj post sam stavila sve korištene kreme za sunčanje umjesto da sam svaki mjesec pisala zasebnu recenziju proizvoda za sunčanje, ovako je ipak praktičnije iako sam post spada dan prije početka jeseni. Koje ste kreme za sunčanje koristili? Imate li proizvode za sunčanje kojima se uvijek iznova vraćate te što bi još preporučili nama svjetloputima?

2 komentara:

  1. I ja sam nedavno objavila svoj ljetni dream team. Veselim se jeseni, ali moram priznati da sam uživala u kupanju. Čini mi se da sam prošli vikend zatvorila sezonu kupanja u moru, ali nikad ne reci nikad ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se kupala do prije 9 dana, a sad bi mi bilo prehladno. Nikad ranije završena sezona kupanja :(

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.