ponedjeljak, 28. rujna 2015.

Ljetni favoriti 2015.

Bok šminkoljupci! Iako je ljeto završilo a jesen došla, odlučila sam vam u ovom postu pokazati sve što sam koristila tijekom ljeta. Većinu ste već vidjeli u mjesečnim favoritima a s obzirom koliko ih volim odlučila sam ih staviti i u favorite ljeta.


                           

Ziaja proizvode korstim unatrag nekoliko mjeseci i postali su mi jedni od najdražih proizvoda za njegu kože. Od kremastog gela za tuširanje i losiona za tijelo, omjer cijene i kvalitete je zadovoljavajući. Više o Ziaja proizvodima imate recenziju ovdje.

                         

Ljeto je proteklo u znaku Olivala, prvo sam uživala u čarobnom ulju kojeg je ostalo još jako malo i koristim ga za vrat i dekolte a više o njemu imate ovdje.

Olival krema za lice štitila me od sunca, u licu nisam izgorila već sam dobila laganu boju u licu. Više o kremi na linku.

Ulje za sunčanje sam oristila paralelno sa Olivalovim pekmezom, a koji mi je bio bolji vidjet će te uskoro u grupnoj recenziji.

       

Od mirisa posebno bi izvojila Armai Acqua di Gio i E. Arden Green Tea. Oba mirisa su lagana, idealna za ljeto.

                 

Ljeto je prošlo u znaku raznih manikura a glavne zvijezde su bili Essie lakovi. Što se tiće pojedinih boja vidim da će biti češće korišteni u jesenskim i zimskim manikurama. Recenzija lakova ide uskoro.

  

Paleta koju sam najviše koristila, i zapostavasve ostale koje imam je  I heart makeup  naked chocolate. Paleta je prekrasna i vjerujem da ću je još koristiti ali ima još paleta koje čekaju svoj red za testiranje tako da će u dogledno vrijeme biti recenzija i ove ljepotice kao i mnogih drugihkoje čekaju svoj red.

Od šampona i krema za sunčanje nisam stavila ništa jer su se često mjenjali, a za nijedan šampon nisam bila posebno vezana niti mi je bio neki woow efekt dok sam kreme za sunčanje mjenjala na mjesečnoj bazi i sa svima sam bila zadovoljna. Koji su vaši favoriti ljeta, što ste najviše koristili?

4 komentara:

  1. Ajme ova I heart chocolate paleta izgleda presavršeno, na nju sam u potpunosti zaboravila kada sam naručivala stvari sa Pink Pande *O*
    Slike su ti odlične :)

    Moj blog: candymakeupgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je odlična, ima prekrasne boje, od neutralnih, i ostalih nijasni odlična je za svaki look. Hvala na pohvalama za slike, dajem sve od sebe :)

      Izbriši
  2. Moja rutina po ljeti je bila srezana na minimum, tako da su mi u biti favoriti iz ljetnih mjeseci i općenito favoriti ljeta. Ali odmah mi padne na pamet Caudalie Beauty Elixir, LRP, Eucerin.... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, vidjela sam kod tebe Caudalie u postovima, njega još nisam probala kao ni Eucerin

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.