nedjelja, 27. rujna 2015.

MMS: Flowers

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje tema usklađenih manikura je cvijeće. Manikuru smo već jenom radili, a da se puno ne ponavljam ova je drugačija od prethodne. Iskreno, malo mi je dosadilo cvijeće a bilo mi je žao ne družiti se sa ostalim blogericama ove nedjelje. Zato sam brzinski napravila ovo:

                                    
   

Na nokte sam stavila Eveline 8u1, a zatim sam s točkalicom i različitim lakovima radila cvjetiće.
Od lakova sam koristila: Avon iceberg white, avon real red, avon glow: flaming orange i plush berry, avon gel fabulous(?) te Essie cute as button. Sa bijelim, naranačastim i rozim sam radila malo točkice, te dodavala još malo boja na cvjetiće. Pojedini cvjetovi nisu bili suhi pa su se boje lakova pomješale :(   Nadlak nisam stavljala jer imam onaj što svjetli u mraku i sa glitterima, aooni mi samo zamute dizajn i to nije to.  Draži mi je običan TC od ovih s posebnim efektima. A mene nakon ove manikure očekuje još jedna cvjetna sa pločice za pečatiranje koju imam do četvrtka napisati i što se mene tiće gotova sam sa cvjećem za ovu godinu. Dosta je cvjeća na noktima unutar sedmice dana :/
Pogledajte manikure ostalih blogerica.

Broj komentara: 16:

  1. Ufff... Definitivno previše posla za mene... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam razmišljala da radim tačkane cvetiće, ali ipak sam odustala. Sviđa mi se kombinacija boja na kažiprstu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ti je divno ovo ispalo. Jako mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad se meni manikura najmanje sviđa, drugima je super. Hvala ti :*

      Izbriši
  4. Meni je ovo odlična manikura, lijepa kombinacija boja i predivni cvjetovi :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.