nedjelja, 20. rujna 2015.

MMS: Francuska manikura

Bok šminkoljupci! Današnja tema je francuska manikura. Iskreno nisam neštto oduševljena samom tehnikom jer je jedna od kojih zahtjeva preciznost i mirniju ruku. Dosta ranije sam je pokušala radit ali nikada to nije bilo to.  Zato mi je francusku manikuru ljepše vidjeti na drugima. Ovog puta sam je uspjela naravit tako-tako, u svakom slučaju je bolja od prošlogodišnje. Ove godine, manikuru sam radila uz pomoć Bipa linera te sam linerom popunjavala vrh nokta a onda sam ih odlučila lakirati svaki u drugu boju.

              

                   
               


Nakone Evelina 8u1 na nokte sam lakirala Essie Mademoiselle. Nakon što se lak osušio koristila sam Bipa liner te sam s njim pratila liniju nokta a zatim popunjavala vrh. Kako se malo zgusnuo, tako je na nekim noktima deblji :( Nakon toga sam se odlučila igrati malo bojama pa sam napravila šareni french sve sa Esseie lakovima: Meet me at sunset, Watermelon, Mezmerised, Bahama mama.

Nadlak nisam stavljala jer me čeka još manikura za raditi. Koja vam se manikura više sviđa: klasični french ili ovaj šareni? Pogledajte manikure ostalih blogerica :)


Broj komentara: 6:

  1. malo je zanimljiviji ovaj višebojni, priznajem :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv mi je ovaj šareni frenč, baš je veseo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj si nisi malo pomogla sa seloteipom???
    Mislim da mi je bijeli ipak mrvicu ljepši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda i bi, ali pratila sam prirodnu liniju nokta sa Bipinim linerom :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.