srijeda, 2. rujna 2015.

New in #5

Bok šminkoljupci! Donosim vam novi new in post, s nešto drugačijim proizvodima koje ste navikli gledati kod mene na blogu, nisam se oprostila od drogerijskih, samo sam se malo zaželjela kozmetike koju dugo nisam imala. Proizvodi su se polako skupljali od kraja zadnjeg new in posta a sve do zadnjih par dana.

                                    

Avon glow je nova linija laka iz spomenute linije, za sada su samo dvije boje a ja sam preko kataloga naručila obje po cijeni od 29kn. Nadam se da će biti dio stalne podstave.

Avon gel finish lakove već oznajete, ovaj žuti je limocello dok je crni iz linije Color Trend, koja je kreirana za mlade.Zadnja dva laka pripadaju sestri :)

 

U drogerijskoj kupovini našli su se H&D šampon za kosu i Sun Dance krema za sunčanje u spreju sa spf 50. Ovo mi je treća krema za sunčanje od početka ljeta i trenutno nije kod mene pa se osjećamm gola  ako je nemam kod sebe u torbi za plažu.

                          

Kupnja u Mullera završila je s njiohovim odstranjivačima, ovaj pure odlično skida lak s noktiju iako mu miris nije najugodniji. Zelenog od badema trenutno nema.

                        

Kad se rade manikure dva puta tjedno tada se i blazinice brzo troše a ja rijetko kad odem iz trgovine bez dva pakovanja.

                                       

Avon kupke od 500ml se dosta isplate, pogotovo kada je nova kupka u katalogu jer je cijena oko 20kn, a postoje i od 1000ml koje su oko 30-32kn ovisno o katalogu.

Avene termalna voda mi je super, koristila sam je najčešće nakon depiliranja i svakako planiram ponoviti kupovinu.

Nive soft je krema koju moji ukućani vole koristiti, ja sam zadnje pakovanje potrošila do kraja a koristila sam je samo na području tijela ali ne i lica.

                  

Od Avona su se ponovo našli kuke i gel za tuširanje, ovog puta od ljiljana, dok je gel s mirisom kašmira. Nedavno mije stigao i regenerator za kosu koji mi se sada pokazao ok.

         

U prošlom katalogu sam naručila i pjenicu iz nutra effects linije, koja je za masnu i mješovitu kožu, pjenice nisam koristila dugo a se veselim probavanju nove.

Osim pjenice greškom sam naručila kremu za lice umjesto one za sunčanje, ali kako je moja krema za lice taman na pola onda ću ovu kremu ostaviti za sljedeću godinu tako da sam s kremom za lice već sada osigurana. Kreme za lice i tijelo možete naručiti i u ovom katalogu a cijene su oko 35kn.

   To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da nisam ništa zaboravila. Kupujete li u Avonu i ako da, što? O čemu bi voljeli čitati u sljedećim recenzijama?

Broj komentara: 12:

  1. Jako mi se dopada većina stvari, Nivea soft mi je must have uvek u kući :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, moj brat najčešće kupuje Niveu i H&S

      Izbriši
  2. H&S sampon mi je bio odlican dok sam ga koristila, mada posle nekoliko pranja poceo je da mi se javlja perut. Ali miris je bozanstven, osvezavajuc i predivan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam neki fan H&S šampona, nisam ljubitelj te teksture koji oni imaju. Koristila sam ga ja nekada davno ali sada više ne.

      Izbriši
  3. Vecinu ovih proizvoda iz Avona imam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bez Nivee Soft ne živim. :D Iz Avona imam dosta stvari, a kad naručujem većinom kupujem šminku i lakove za nokte. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja šminku više i ne uzimam osim lakova a imam par ruževa koji mi se sviđaju, međutim trenutno ih imam više nego dovoljno. Što se Nivee tiće, ona je zauzela mjesto u našoj kući :)

      Izbriši
  5. I ja sam nedavno kupila ovaj H&S šampon. Uvijek imam jedan H&S u kupaoni. Just in case... ;)
    Inače, shopping ti je bio odličan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Nisam ja jedina koja kupujem, čim i brat nešto uzme, ja to stavim za slikanje sa ostalim proizvodima, tako da sve zasluge ne idu uvijek meni ;)

      Izbriši
  6. I ja sam pocela koristiti H&S sampon, samo je moj mint, i odlican je :) Svidjaju mi se nijanse lakova za nokte, posebno ovaj iz glow linije... Nivea soft je moja dugogodisnja ljubav, uvijek je imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam ljubitelj H&S a lakovi su mi svi redom super i samo bi njih kupovala.

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.