utorak, 15. rujna 2015.

Sapunerija Rustika - sapuni za čišćenje lica -

Bok šminkoljupci! U ovom postu ću vam pokazati sapune za lice i tijelo  iz sapunerije Rustika koje sam kupila početkom godine i koje svakodnevno koristim u njezi lica. O sapuneriji Rustika i procesu izrade sapuna pisala sam ovdje.


                                

    Prvo ću vam predstaviti sapun od ugljena

    
  

Sapun od ugljena je okrugli, crne boje s narančastim i bijelim šarama po sebi. Donji dio sapuna je nešto uži pa me podjeća na kolače koji se peku u kalupima za muffine. Na porvšini se vide i mala zrnca koja će kroz korištenje biti sve više vidljivija. Zrnca su grublja, ali odlično rade svoj posao. Lice je čisto, glatko. Zbog malo grubljih zrnaca koja se nalaze u sapunu drugi način primjene je da sapin stavite u ruke i da ga koristite kao kod pranja  ruku. Tada na lice nanosite laganu sapunicu a sama zrnca više nisu tako gruba kao kad sapun direktno stavite na lice i kada radite piling.   

            
Sapun od ugljena i meda

Sapun od ugljena i meda je veći i ima četvrtasti oblik. Svojom veličinom stane u dlan. Na prvi pogled podsjeća na kamen, pa čak i mramor. Šare su mu slične kao i kod sapuna od ugljena samo što ovaj sapun u sebi ima meda.


Za razliku od sapuna koji je od ugljena, ovaj je malo kremastiji zbog meda koji se nalazi u sastavu. Također je malo grublji za lice, ali ga možete nasapunati u rukama i tako očistiti lice.

   

Oba sapuna super surađuju s bilo kojim gelom za čišćenje lica, pjenicom, ili što već koristite za njegu lica. Ljeti sam najčešće koristila ovaj sapun u kombinaciji s gelom i pokazao mi se odličan. Također, probala sam ga i za piling tijela, pogotovo na nogama, zbog uraslih dlačica. Malo su mi ostajali tragovi po koži i crvenilo ali to se brzo smirilo. Nakon toga sam stavila malo gela za tušranje, napravila depilaciju, a prilikom rasta novih dlačica nije bilo urastanja pod kožu kao što se znalo događati.

 Sapun od meda

 Veličinom i oblikom sličan je prethodnom a njega krase otisak saće. Sapun je od meda, žute boje i ima predivan, blag miris. Prilikom čišćenja lica je kremast, pjeni. Koža je meka i njegovanja. Bilo je trenutaka kada mi i nije odgovarao pogotovo na sušim djelovima lica, što mi je čudno jer bi baš te djelove trebao nahraniti.

               
Probala sam ga i umjesto gela za tuširanje ali mi tu ne odgovara koliko za lice.

  

Kome bi preporučila sapune? Svima koji vole prirodnu kozmetiku. Jedino osobama koji imaju problema s kapilarima na licu ne bi preporučila sapun od ugljena jer za kožu malo grub, ali ako ga prvo prođete kroz ruke pa tek onda stavite na lice, smanjuje se mogućnost iritacija, a sam piling je tada ugodniji, ali ovisi i o tome koliki pritisak radite rukama. Sapun od meda bi odgovarao vjerovatno najviše osobama sa suhom kožom, zatim osobama koje imaju normalnu i mješovitu kožu lica, dok bi za masnu mogao biti malo isušujuć.

Kako čuvati prirodne sapune? Način na koji ih ja čuvam je slijedeći: Nakon što očistim lice, sapun isperem pod mlaz vode, stavim na ručnik i tada ga lagano pritisnem među rukama kako bi uklonila svu vodu koja je ostala na sapunu. Zatim ga stavim u papirnatu vrečicu i spremim u ladicu, daleko od vlage i topline. Sapuni imaju kraći rok trajanja, a ako ih ostavite u vodi i mjestima gdje ima vlage, prije će se istopiti i pokvariti. Isto tako, ako vam se čini da je sapun prevelik za lice, možete ga prerezati na pola ili na više manjih djelova čime će sapun duže trajati i kako se komadići budu trošili, uvijek ćete imati novi s kojim možete čistiti lice.

Koristite li prirodne sapune? Ako niste, da li biste ih probali?

Broj komentara: 9:

  1. Sapune sam koristila svega 2-3 puta u životu, imam neku averziju prema njima jer se bojim da će mi previše isušiti kožu. Iako sam već razmišljala o sapunu od ugljena koji bi trebao biti dobar za moju problematičnu kožu, još se nisam odlučila. Možda nakon ovog tvog posta i budem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te, ja sam prvi sapun imala od sumpora radi prištića ali od lani korisim sapune i odgovaraju mi a super mi je što ih mogu kombinirati s bilo kojim gelom ili pjenicom kad radim piling lica ili temeljitije čišćenje

      Izbriši
  2. Jedini sapun koji sam koristila za lice bio je Seba Med, koristila sam one grcke sapune sa maslinovim uljem i raznim mirisima za telo i zaista su mi se dopali, posebno zbog mirisa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te sapune nisam nikad imala ni korstila, i drago mi je da su ti se svidjeli

      Izbriši
  3. Ja volim prirodne sapune, ali mislim da ove nisam probala. Ako ću biti u prilici, zašto ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, to mi je drago čuti :) Nadam se da ćeš naći odgovarajuće sapune za sebe :)

      Izbriši
  4. totalno sam se odvikla sapuna, dajte mi nešto u tubi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovi su baš super. Ja ponekad koristim Dr. Pasha sapun sa makom i cimetom i jako dobro mi očisti lice i učini ga glatkim. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.