subota, 12. rujna 2015.

Ziaja proizvodi za njegu tijela (grupna recenzija)

Početkom godine na Avon beauty blog dayu u goodie bagu našli su se i Ziaja proizvodi. Jedino što sam do tada probala bila je maska za lice od kozjeg mlijeka.

Ziaja gel za tuširanje od argana

                                                 

Ziaja gel za tuširanje dolazi u boci od čvrste plastike od 500ml  s čvrstim čepom. Na sebi ima print koji mi se jako sviđa. Gel se lako otvara i dozira. Tekstura gela je srednje gustoće mliječno bijele boje te je ugodnog i nenametljivog mirisa.Za tuširanje dovoljno ga je staviti malo na spužvicu, lijepo pjeni, a nakon tuširanja koža je meka i njegovana.

                                                 

  


Ziaja losion za tijelo od argana

  

                                                 

Ziaja losion dolazi u plastičnoj boci  od 400 ml koja je dosta mekša od one u kojoj dolazi gel. Ima pumpicu uz koju se losion lakše dozira. Pumpica se može i zatvoriti što je praktično, pogotovo ako idete na put.
Losion je kremast,  rjeđe teksture, bijele boje, intezivnijeg mirisa od gela. Ja za cijelo tijelo stavim 4 pumpice koje su mi dovoljne da se cijela namažem losionom. Kod mene se losion nešto sporije upija, no meni to osobno i ne smeta jer ga stavljam prije spavanja. Koža tijela je meka i nahranjena. Ziaja maslac za tijelo iz iste linije  možete naći i u manjem pakovanju od 200 ml, u malo večoj posudici.




Ziaja krema za ruke od kozjeg mlijeka

   
Krema za ruke dolazi u tubi od meke plastike s otvorom koji se lako otvara. Iako je otvor kreme malen, kroz njega izađe dovoljna količina kreme. Tekstura kreme za ruke je dosta lagana, prilikom razmazivanja djeluje gotovo vodenasta. Miris je intezivan i meni se osobno ne sviđa. Kod korištenja kreme nisam primjetila poboljšanje u vidu nahranjenosti te vjerujem da bi krema više odgovarala osobama koji nemaju jako suhu kožu. Uz kremu sam koristila i ulje kako bi krema imala bolji učinak njege i hidratacije. Za nas koji imamo jako suhu kožu ruku i naboranu kao što je moja (vidi sliku)  ipak treba nešto intezivnije i hidratatnije, no ova krema to sigurno nije.
                                                 
 
   



 

Losion i gel za tuširanje ću svakako ponovo kupiti a s obzirom na količinu dosta dugo i traju. U Dm-a ih ima na sniženju pa svakako bacite pogled prilikom sljedeće kupovine.

Jeste li probali Ziaja proizvode?

*PR proizvod. Recenzija je pisana iskreno nakon dužeg perioda korištenja bez utjecaja trećih osoba.

4 komentara:

  1. ista stvar i kod mene, tuširalica i mazalica sasvim ok, ali ta krema za ruke nije ni za šta :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel'da? aliimaju oni bar gelove i losione koji su ok, a vidim da imaju i kreme za mješovitu kožu pa ćemo vidjeti ;)

      Izbriši
  2. Probala kremu s kozjim mlijekom za tijelo. Not bad at all!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sljedeći put bi mogla nju uzeti, nadam se da miris nije jak kao u kremi za ruke

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.