četvrtak, 22. listopada 2015.

Dr. Hauschka mlijeko za čišćenje lica

Početkom ove godine na eventu dr. Hauschkla u svom goodies bag-u dobili smo i mlijeko za čišćenje lica o kojem ću pisati. Mlijeko dolazi u debljoj staklenoj bočici s pumpicom koja se može zatvoriti. Dovoljno je dobro zatvorena pa se neće otvoriti u torbici pogotovo kada idete na put. Pritiskom pumpice izađe dovoljna količina mlijeka za čišćenje lica. Iako se na bočici nalaze naljepnice može se vidjeti koliko proizvoda još ima.


                                  
                                       
                                                 
                                                    

Bočica će preživjeti pad na pločice uz manji gubitak boje na pumpici što se meni dogodilo ali nije ništa strašno. Mlijeko je lagane teksture, kremasto ali i intezivnog mirisa. Sam miris je dosta intezivan i meni se nije nimalo svidio koliko god koristila ovaj proizvod.

Način upotrebe: Navlažite lice toplom vodom. Ravnomjerno nanosite mlijeko na lice, vrat i dekolte koristeći kružne pokrete. Nemojte trljati. Isprati kožu toplom ( za osjetljivu koristite mlaku vodu)

Ja sam postupak pratila kako piše na uputama ali meni je odstranjivač bio malo, točnije, ne bi mi skinuo makeup već sam cijeli proces ponavljala po 2-3 puta. Kada bi isprala lice od mlijeka, čistom blazinicom bi prešla po licu i vidjela da mi je ostalo još pudera. Ostatke makeupa bi uklonila gelom za čišćenje lica ili miceralnom. Kada proizvod dođe do kraja pumpica ga više ne dozira kao na početku jer se ostatak proizvoda nalazi okolo pumpice te bi u tom slučaju bočicu nagnula kako bi pumpica mogla povući proizvod ali kada sam vidjela da tako neće ići, jedini način bio  je otvaranje bočice i uklanjanje pumpice te udaranje bočice od dlan kako bi izašlo proizvoda da s njim očistim lice.

U mom primjerku ostalo je još malo mlijeka za 1-2 korištenja i unatoč što bočicu držim naopako kako bi ostatak proizvoda lakše izašao van, mlijeko sporije izlazi pa se vraćam onoj provjerenoj metodi lupanja od dlan jer ću jedino tako izvući i zadnje kapi mlijeka.

S ovim proizvodom općenito nisam zadovoljna. Sam miris vulneriane ( bjelodan, zečja djetelina) mi se ne sviđa, makeup mi ne uklanja tako jednostavno kako sam mislila da hoće i zadnje, proizvod pri samom kraju izlazi teže.

Sastojci: Water (Aqua) Alcohol, Anthyllis Vulneraria Extract, Simmondisa Chinensis ( Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis ( Sweet Almond) Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Glycerin, Fermented Grain Extract, Cetearyl Alcohol, Bentonite, Lecithin, Xantham Gum, Hydrolyzed Wheat Protein, Fragrance ( Parfum) Limonene*,  Geraniol*, Linalool*, Citronellol.

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg vremena korištenja istog. 
 
Jeste li probali proizvode od dr. Hauschke? Koje odstranjivače za makeup koristite?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.