četvrtak, 1. listopada 2015.

Favorites of September

Bok šminkoljupci! Kalendarski ali i vremenski došla nam je jesen, a s njom i još jedni favoriti.

    
Ziaja i Olival su odlični saveznici u njezi kože. Gel mi je jedan od dražih što sam koristila od ljeta do sada a Olival ulje koristim za njegu vrata i dekoltea. Ostalo je još samo malo ulja :(

                             
 

Avon pjenica za čišćenje lica je nježna i blaga te dobro radi svoj posao. Ziaja miceralna je odlična, nježno i unčikovito uklanja nečistoće s lica, pritom ne ostavljajući ljepljiv osjećaj na koži. Recenzija će biti uskoro.


Jardin naturel je lagana gelasta krema za lice koju koristim najčešće kad imam prištiće ili neke manje rane. Pomaže u zacjeljivanju rana i djeluje na upalni proces na koži. 

Oronazol koristim mjesecima za seboreični dermatitis i zadovoljna sam kako mi je u prvom navratu riješio mrlje na čelu. Iako ih imam još, nešire se dalje i nisu toliko vidljive kao prije.


Eveline 8u1 je druga bočica koju koristim i već je došla do pola. Eveline stavljam prije svake manikure kao bazni lak a kad njega potrošim razmišljam o kupovini istog ali sa agranovim uljem ili Essence za jačanje noktiju.

Catrice imam godinama i jedno mi je od najdražih rumenila koje imam. Ide mi na svaki look a najčešće ga koristim tako što kistom pomješam sve boje. Ovo rumenilo je bilo jedno od mojih prvih postova na blogu.

Maybelline sensational mascara je odlična maskara koja mi se sviđa. Nije previše mokra a čekinje lijepo razdvajaju trpavice dajući volumen. Malo teže se skida s očiju, ali vrijedi svakog uloženog truda.Više o maskari u recenziji. 

To bi bilo sve za ovaj mjesec. Koji su vama proizvodi obilježili rujan? 

Broj komentara: 8:

  1. Da li Jardin naturel uklanja mrlje od prištića, akni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko sam primjetila ne, ali ublažuje upalni proces i ubrzava zacjeljivanje rana, pogotovo ako netko dira prištiće kao ja pa ostanu rane

      Izbriši
    2. haha ma da na to sam i mislila, znači kupujem. Thx ;)

      Izbriši
  2. Maskaru sam i sam probala, ali ne znam što mislim o njoj? Više nay nego yay

    OdgovoriIzbriši
  3. Avonovu pjenicu za čišćenje lica ću vjerojatno naručiti :) isprobala sam samo Eveline 8u1 i bila sam zadovoljna ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.