četvrtak, 5. studenoga 2015.

Apivita grupna recenzija proizvoda (maska za kosu,maske za lice i balzami )

Kod njege kose i lica volim koristiti i maske. Maske koristim po potrebi, ovisno o stanju kože i kose. Prilikom pranja kose masku koristim gotovo kod svakog pranja dok masku za lice koristim svakih 1-2 tjedna. Od Apivite je ovog proljeća došlo nekoliko maski za lice, kosu a među njima su se našli i balzami.  Apivita maske dolaze u malim crnim vrećicama te svaka maska ima podlogu u boji koja označava proizvod od koje je napravljena te pripadajuće logotipe.



Express gold with royal jelly
Maska po otvaranju ima ugodan slatki miris na med. Tekstura maske je lagana, mliječna. Boja maske je između mliječno zlatne a kada se nanese na lice više izgleda kao maska bijele boje. S obzirom na rijetku teksturu maska se nanosi jednostavno i bez problema. U početku sam osjetila peckanje maske a kasnije efekt hlađenja.  Zbog bogatog sloja maske koja se preporuča staviti na lice, masku sam najlakše skinula sa blazinicama nego umivanjem i ispiranjem maske. Lice nakon maske je meko, osvježeno , nema neugodnog zatezanja , koža lica je nahranjena i meni nakon maske nije bila potrebna krema za lice.


      
          

    



Express beauty with cucumber
 Po otvaranju maska ima ugodan, svjež miris. Maska je lagano zelene boje, rijeđe teksture te se lako nanosi na lice. Nakon što sam masku stavila, prvih par sekunda sam osjetila lagano peckanje a kasnije ugodno osvježenje i hidrataciju. Osjećaj koji maska daje prilikom korištenja mogla bih usporediti sa kockicama leda, tako ugodno hladi i osvježava.  Nakon deset minuta, maska je na području čela bila gotovo prozirna te je koža upila masku u većem dijelu dok je na ostatku lica maska bila djelomično upijena .Ostatak maske bio je gotovo bijeli kao i kada sam masku tek stavila na lice. Prilikom skidanja, osjetila sam laganu toplinu lica, koja je trajala jako kratko kao i peckanje koje sam osjetila prilikom stavljanja maske. Maska se najbolje skida blaznicama, nakon čega sam kožu lica još jednom umila u mlakoj vodi. Koža lica nakon maske je mekana i nahranjena.


Express beauty with red wine
 Maska po otvaranju ima jedan neobičan miris, nešto između prezrelog grožđa i još jednog mirisa kojeg ne mogu prepoznati. Maska je rjeđe teksture, tamnosmeđe  boje.  Malo je nezgodna za nanošenje zbog svoje rijetke tekture jer kapa i cijedi iz vrečice. Prilikom stavljanja maske na lice osjećam peckanje na licu, koje je trajalo malo duže nego kod prethodnih maski, potom sam osjetila hlađenje i ugodu na koži. Maska se ispire lako, bez problema.  Lice je mekano, nahranjeno. Prilikom skidanja maske na koži sam osjetila toplinu koja je trajala nekoliko minuta nakon skidanja.



Express beauty with pomegranate
 Nakon otvaranja maska ima ugodan voćni miris. Maska je svijetle roze boje sa sitnim crvenim zrncima. Ugodna je na koži te je lijepo hladi. Tekstura je slična maski od meda, gušće teksture te se lako nanosi na lice. Najbolje se ukalnja blazinicama, a svaki trag maske na licu se lako ispere vodom.  Lice mi je bilo malo toplo nakon uklanjanja maske no to je brzo nestalo nakon par minuta. Lice je meko, nahranjeno, svježe. Ne osjećam zatezanje niti imam potrebu staviti kremu za lice kao što je prije bio slučaj.



Express beauty with orange
 Maska je srednje gustoće, lako se nanosi na  lice te je ugodnog voćnog mirisa. Prilikom nanošenja pecka me za lice koje je ubrzo nakon nanošenja stalo. Miris je prisutan cijelo vrijeme ali to mi nije smetalo. Maska  se najbolje uklanja blazinicama a lice nakon maske je predivno, meko i nahranjeno.  Ovdje sam osjetila laganu toplinu koja je bila prisutna nakon uklanjanja maske i trajala je jako kratko. Nakon ispiranja i maske osjetila sam lagano zatezanje lica u području čela i malo u obrazima te nakon maske koristim kremu za lice. 

    


Sa svim maskama sam zadovoljna osim maske s vinom koja mi se po teksturi i mirisu nije svidjela te osjećaju topline koji je bio risutan nešto duže nego kod ostalih maski.

Maska za kosu od propolisa

 Maska dolazi u pakovanju od meke plastike s čvrstim čepom koji na sebi ima zaštitnu foliju. Za potrebe recenzije, masku sam slikala bez problema, nije  problem bio niti istisnuti masku sve dok mi u jednom trenu, prilikom prvog korištenja maska nije pukla.

    
Maska je gušće teksture i ima ugodan i slatki miris koji je ugodan ne prviše jak. Maska je kremasta, lako se nanosi na kosu te se lako ispire. Kosa nakon maske je mekana, nahranjena, ugodna na dodir i lako se češlja. Maska u sastavu ima meda i badema te infuziju od ružmarina. Sam miris maske je više na badem nego na bilo koji drugi sastojak.

                                     

Prilikom prvog pranja, maska je pukla u gornjem dijelu pakovanja. U početku nisam odmah znala o čemu se radi niti zašto mi maska ne izlazi van kroz otvor, sve dok nisam vidjela da je pakovanje maske puklo i da izlazi s gornje strane. Pakovanje u kojem je bila maska, dobro bi zatvorila i spremila u zatvoreno van vlage i bilo kakvih izvora topline te do idućih korištenja nije mjenjala svojstva niti pokazivala znakove da je proizvod pokvaren. Ali se zato svakim sljedećim korištem pakovanje sve više raspadalo. Tada sam masku prebacila u manju plastičnu posudu kako bi je i dalje mogla koristiti.

  
Ne znam zašto se ovo dogodilo niti koji bi mogao biti uzrok jer je maska jedna od boljih koje sam do sada probala, no pakovanje nije najbolje i na tome bi trebalo poraditi. Ako sam dobro vidjela obavjest, ove maske izlaze iz asortimana.

Apivita balzami 

Balzami za usne dolaze u standardnim pakovanjima. Na sebi nemaju dodatnu zaštitu niti su pakovana na kartonskoj podlozi kao što su balzami u drogerijama. Balzami su koso rezani, ugodnog voćnog mirisa koji se osjeti samo prilikom otvaranja.


    

                                                           

 Balzam  od propolisa s  pčelinjim  voskom i maslinom

Jedan je od balzama koje sam najčešće koristila. Na usnama je ugodan, ne ostavljajući mastan trag. Usnama daje njegu, hidrataciju. Balzam je dobar kao podloga pogotovo ako koristite tekuće matt ruževe koji znaju isušivati usnice.

                                                           
                                                    
                                                   
Balzam s kakao maslacem kokosom i maslinomvim uljem

 Za razliku od prethodnog balzama, ovaj ima mrvicu slađi miris, više mi daje na sam kokos, pa je tako pravi ljetni balzam jer sadržava i  spf 20. Na usnama ne ostavlja bijele tragove niti čini usne masnima i teškima kao što su znali raditi balzami s zaštitnim faktorom koje sam od tada pa sve do ovog ljeta izbjegavala.

Zaključak: Maske za lice su mi se svidjele, osim maske od vina koju ne bih voljela ponovo koristiti, dok su mi maske od nara, naranče i krastavca  bile osvježenje te sam u njima više uživala.  Koža izgleda ljepše, zdravije te se nadam da ću ponoviti kupovinu maski ali isto tako imam želju da probam i ostale maske za lice koje su u ponudi. Što se tiće maske za kosu, za cijenu od 119 kn samo pakovanje bi moglo biti i bolje, dok na samu masku nemam nikakvih primjedbi jer maska radi svoj posao i svidjela mi se od dosadašnjih koje sam imala priliku probati. Balzami su dobri, jedino na što imam manju zamjerku je to što nemaju nikakvu dodatnu zaštitu na sebi pa makar da preko pakovanja bude folija kao što je  kod pakovanja maske za kosu.

*PR proizvodi. 

Jeste li probali proizvode od Apivite? Ako jeste, što bi mi još preporučili?

2 komentara:

  1. Maska sa krastavcem mi deluje bas dobro. Za sada nisam probala nista od njihovih proizvoda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš imati priliku probati nešto od Apivite :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.