subota, 28. studenoga 2015.

New in #6

Bok šminkoljupci! Evo nam još jednog new in-a. Primjetila sam da ih objavljujem svaka 2-3 mjeseca a razlog tome je što malo toga kupujem osim najpotrebnijih stvari a kozmetike, hvala Bogu ne nedostaje. U ovom postiu se našlo od svega pomalo ali najviše preparative.

                      

Od Afrodite je došao paketić s linijom od argana koja je odlična!  Sva tri proizvoda se super nadopunjuju a losion polako dolazi do kraja koliko mi se sviđa. Više o argan liniji u recenziji.

  

Od WnW sam uzela treću bočicu laka Black creme koji se pokazao odličnim za pečatiranje a sad kako imam od bps-a crni za pečatiranje WnW je na zasluženoj pauzi.

Od Avona sam naručila ova tri laka iz Metallic effects linije, a manikure ste mogli vidjeti ovdje i ovdje.

  Isto tako sam ponovila kupovinu kremastog odstranjivača, a ovo je već drugo pakovanje. Kako mama voli samo narančaste ruževe a pri tome je jako izbirljiva tada sam uzela jednu od naračastih ruževa iz color trend linije.


  

 

U Mullera nezaobilazna kupnja su njihove blazinice i Aveo odstranjivač.


Od BPS-a na kućnu adresu su došli pečat, lak, sovice i halloween naljepnice :)  


Shopping u Dm-a završio je kupnjom roll-on koji ne sadrži alkolhol, silikone, parabene, i s njim sam za sada zadovoljna. Osim roll on u košarici se našao i hitno jedan top coat koji je odličan.


U drugoj kupovini ponovila sam kupnju balzama za kosu jer onaj šampon i balzam od marelice više nisam mogla naći i žao mi je ako su ih povukli. Tu se našao i njihov šampon za suho pranje, probala sam ga samo jednom i već na prvo korištenje je ostavio dobar dojam :)


Ostajemo i dalje kod Dm-a. Kada muško pošaljete u kupnju kreme i kada tražite Balea Aqua kremu u tubi ne bočici tada se kući varti još jednom s Nivea soft. 


Sestrin odlazak u Dm rezultirao je čokoladom i novim labelom iz limitirane kolekcije i još je rekla kako ima s okusom banane. Ako volite voćne okuse požurite dok ih još možete naći.


Nakon što su mi svi šamponi koje sam do sada koristila mastili kosu koju bi u jednom danu prala i do tri puta, ponovo sam u Dm-a završila kupujući Schaumu ali nisam vidjela nigdje Cotton fresh a sam uzela novi koji do sada nisam koristila. 

Od Tinkture je došao šampon od čička koji smiruje nadraženo tjeme, prhut i koji jača korjen kose. Danas sam ga prvi put koristila i miriše predivno! Osim čička kojeg uopće ne osjetim osjete se mirisi eukaliptusa i čajevca. Za raliku od standardnih šampona ne pjeni se puno već mu  je pjena lagana i nježna.


Od Avona sam u jednoj narudžbi imala samo kupke, kupljene po 27kn ili bilo koja 2 za 32, a ova kupka od ruže je bila 15ak kn.


Kako su se pojavile i nove kupke onda sam ubacila još od ljubičice i vanilije i šljive.


Kako je kosa oslabila tako sam uzela i njihov šampon od čička ali kosa mi je u ovom periodu postala masna i ne trpi nikakve guste, kremaste šampone tako da će šampon pričekati neka bolja vremena za korišenje. Krema je bila u katalogu za 12kn a kako sam od lani u svim mogućim uljima za lice, tijelo, tako sam s kremom za ruke zaokružila cijelu priću s arganom a još od rođendana imam Niveinu kremu za ruke s Macadamiom. Madamaia, Argan, sve me nešto vole ulja. 


Od Afrodite je ponovo došao paketić s uljem 10u1 koji ima makadamiju, ulje mrkve i patenola a osim njega i pjenica za čišćenje lica s mirsom limuna. Trenutno koristim pjenicu od Avona s kojom sam došla do pola pakovanja, ali kako sam je već dobro upoznala kroz jedan duži period mislim da će i Afroditina uskoro doći na red za korišenje.


Zadnja kupovina u Mullera je završila s njihovim blazinicama u novom dizajnu a ove najviše volim uzimati jer za 7,50kn koliko dođu imam 140 komada što je dovoljno za nekih mjesec dana ako ne i manje, ovisno koliko često radim manikure. Za štapiće se ne sjećam gdje su kupljeni.  To bi ukratko bilo sve. Što ste vi zadnje kupovali i imamo li što zajedničko? Zanima li vas nešto od proizvoda te što bi voljeli čitati u recenzijama?

Broj komentara: 9:

  1. Odličan new in. Ove zadnje blazinice baš su lijepog dizajna i obavezno ih kupujem prvom prilikom. Argan gel za tuširanje je odličan i zahvaljujući tebi i ostatak linije ide na wishlist. Schaumu isto moram isprobati.. ah, padam na ambalažu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blaznice su i mene iznenadile s novim dizajnom, trazila sam ih na polici jer ih uopće nisam mogla prepoznati.

      Izbriši
  2. Predivne stvarcica, bas mi se dopadaju! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Moraću da naručim te Avon lakove mnogo mi se sviđaju <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekada budu u katalogu, nekad ne, pa pitaj neto ponudu jer tamo bude proizvoda koji nisu često u katalogu.

      Izbriši
  4. Sve je predivno, kao da sam birala ja za sebe, Afrodita mi je posebno zapala za oko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tijana :) Afrodita je napravila super posao s linijom od Argana a meni se pored one od jojobe pokazala jednom od najboljih koje imaju

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.