srijeda, 25. studenoga 2015.

NOTD Mustache manicure (movember)

Bok šminkoljupci! Dugo nije bilo NOTD postova, no današnji sam odlučila posvetiti muškarcima koji se bore protiv raka prostate. Manikura je jednostavna, i bila sam je malo doradila i ukrasila zakovicama ali kad sam stavila nadlak, tada mi je upropastilo brkove :( Da bar nisam stavila nadlak preko njih ali što ću....


                                      
   

Na nokte sam stavila plavi lak sa sivim tonovima Essence i love bad boys a Essence tattoo linerom sam nacrtala brkove. Nažalost žao mi je što je nadlak upropastio manikuru koju sam nadogradila jer je baš super ispala. U svakom slučaju bit će još prilika za manikure sličnog tipa ili teme.


2 komentara:

  1. hehe, i sama sam mislila danas napraviti nešto slično... dobro si nacrtala ove brčine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bilo bi mi drago da i ti ovako nešto napraviš :) drago mi je da ti se brkovi sviđaju :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.