četvrtak, 31. prosinca 2015.

Empty #6

Bok šminkoljupci! Evo nas u zadnjem empty postu s kojim završavam ovu godinu. Skupilo se od svega po malo, pa krenimo redom:

                          

Aveo odstranjivači su jedni od najboljih. Berry nema najugodniji miris a dobro radi svoj posao. Zeleni od badema, što više reći o njemu a da nije rečeno?

                       

Avon kupka s ljiljanom i mirisom đurđica lijeo miriše no meni nije odgovarala, malo mi je isušivala kožu. AT šampon s markonaskim uljem sam probala no kako mi je kosa do prije mjesec dana bila u fazi težeg mašćenja ovaj šampon sam preskakala.

Apivita i maska za kosu od propolisa je jedna od najboljih koje sam probala, više o njoj imate recenziju ovdje.

      

Biobaza linija od peršina mi se nije svidjekla, Gel sam potrošila u potpunosti no na miris sam se teže naviknula.

Olival čarobno ulje je jako dobro ulje, sastavom i pakovanjem slično Nuxu i znatno jeftinije. Recenzija je ovdje.

Dr.Hauschka mlijeko za čišžćenje lica mi se nije svidjelo: intezivan miris, ponavljanje postupka više od dva puta i ostatak proizvoda na dnu okolo bočice koje ne možete izvadit i potrošit do kraja. Recenzija. 

 

Dezodoransi koji koriste moji ukućani:

Aveo kupljen u Mullera ima miris baš na kokos, neko vrijeme se koristio dok nije dosadio :(

Balea ima nježan i puderast miris no ako ga stavite više, izglewdat će te kao da imate puder pod pazuhom.

                         

Creme 21 koju sam umjesto s vitaminim E kupila s vitaminom B. Gusta, teže razmaziva i hidratantna vjerovatno bi više odgovarala osobama sa suhim kožom.

Nivea soft, ima počasno mjesto u mojoj kupaonici tj. nekih članova ;)

Balea cell energy mini pakovanje: lagana, nemasna, a ako idete negdje na vikend slobodno možete ubaciti ovo pakovanje.


Apivita  maske su mi bile dobre, rok trajanja je bio duži nego kod ostalih cura koje su dobile iste. Recenziju imate ovdje.

Balea je imala krasnu masku za lice, šteta što ima neke od maska nisu u stalnoj ponudi.

Mertz maska za oči je super, potrošene su zadnje dvije vrečice a noviju verziju nisam uzela no svakako je planiram uzeti ponovo.
 

Essence BTGN nadlak, odličan, više i ne pamtim koliko sam bočica potrošila.

Eveline 8u1 sa zalugom je dobio sve hvalospjeve, misli da mi je ovo druga bočica, novu planiram uzeti no ne još.

                


Organ Look prirodno labelo koje je došlo do kraja! (bravo za mene :D) labelo iz susjedne nam BiH koje mi se jako svidjelo a više o njemu ovdje.

Kantarionovo ulje sam kupila davno, možda i početkom godine, nisam sigurna. Uzela sam ga za svrbež i dobar je ako imate malo gljivica tamo dole. Staviti ga malo na blazinicu te se obrisati ali ne gurati u rodnicu.

Gabrini brončano-zlatno sjenilo koje mi se jako svidjelo i koje je priliko pada puknulo i zakrpano a nakon tolio padova i retvaranja u prah ide u kantu. Recenzija je tu.

Dr.Hauschka mlijeko za tijelo koje sam imala prilike probati, no šteta što nije bilo većeg pakovanja. Po ovome što sam imala prilike probati nije loše, sviđa mi se.



Od ljeta koristim Gilette i jedan je od boljih jednokrtanih brijača.

Playboy miris čijeg se imena ne sjećam jer je davno bio sestri za dar, u svakom slučaju jedan ugodan, mladenački miris.

                     
Blazinice iz Mullera su meni najbolje, velika pakovanja za samo 7,50kn.

Balea maramice dolaze uz njihove trakice za lice i najbolje su! Kada bi bilo kupit same nmaramice za nakon depilacije ja bi uzela odmah dva pakovanja.

              

Essence sjajila koja sam davno koristila te su dugo vremena ostala nekorištena. O njima ste čitali ovdje i ovdje.

Maybelline lash sesnsational maskara jedna od boljih koje sam imala. Više o njoj u ovom postu.

She olovka za usne u boji 002 je divna smećkasta nijasna, dobila sam je davno a kako je nisam koristila moram je baciti jer se pokvarila.

Avon paletica sjenila koje sam također imala ali jako slabo koristila i nema smisla da više skuplja prašinu čekajući neke bolje dane.


Nije loše, sve skupa 38 proizvoda. Drugu Mertz masku nisam odmah vidjela u vrečici pa sam i nju računala. I to je sve! Što ste vi potrošili od kozmetike, imamo li što zajedničko?

2 komentara:

  1. Bas volim empties postove. ;)
    Apivita masku nisam probala, probala sam njihov intimni gel i vrhunski mi je. Mislim da cu naruciti masku.
    Meni je Biobaza persin linija odlicna, koristim gel za umivanje i tonik, ali vidim da su misljenja podjeljenja; ne samo oko persin linije, vec opcenito oko Biobaze od koje se ni meni neke stvari ne sviđaju - recimo 3u1 gelovi za tusiranje kupku i pranje kose.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja također volim empties postove jer su informativni kao i recenzije. Meni linija od peršina nije sjela dok ostale proizvode nisam imala prilike probati. Ove proizvode 3u1 nekako izbjegavam kod svih brendova

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.