subota, 19. prosinca 2015.

Gleestmas challenge: Freestyle Christmas

Bok šminkoljupci! Zadnja tema Milinog izazova je Freestyle Christmas. Za ovu temu smo mogli raditi što god smo htjeli, a moje zamisli nisu ispale onako kako sam mislila da hoće. Bilo je tu više crtanja, nego pečatiranja i manikuru sam radila cijelu večer, i tek iz trećeg pokušaja je gotova.

                      
   

Imelu sam pečatirala pa sam s crvenom i zelenom popunila motiv preko crnog laka za pečatiranje dok sam Djedicu radila na pečatu i sve je bilo super dok mi se motiv nije počeo dizati od pečata. Tada sam ga pečatirala na palac i onda bojama  popunjavala. Snjegović nije ispao najbolje kao ni sam snijeg ali dalje nemam snage ništa popravljat. Rudolf je napravljen iz drugog pokušaja i on mi se u cijeloj manikuri najviše sviđa. To bi bilo to, sada ostaju nedjeljne manikure i recenzije i onda je gotovo..... Eto ga :D

4 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.