srijeda, 16. prosinca 2015.

Matrix heat buffer

Kada je u pitanju stiliziranje kose, tada ne koristim puno proizvoda. Eventualno se nađe lak za kosu i to samo kada je kovrčam uz pomoć koničnog uvijača. Do prije godinu dana, za svoju kosu nisam koristila proizvode koji je štite od topline. Tada sam nakon recenzija koje sam čitala na blogovima zaključila da mi takav proizvod treba ako želim sačuvati kosu od topline, pogotovo kada je sušim na fenu na najjače. Na beauty blog day-u u vrečici sam dobila od Matrixa sprej za zaštitu kose.


                                    

Sprej dolazi u boci od meke plastike s raspršivačem. Na sebi ima natpis kako je riječ o proizvodu za zaštitu od topline do 232°C i lagano učvršćivanje koje je označeno brojem. Sprej ima slatki miris koji meni osobno ne smeta jer ga koristim samo na mokroj kosi prije sušenja tako da ga kasnije i ne osjećam. Sprej je dovoljno nanijeti na kosu s dva do tri pritiska pumpice i to je sasvim dovoljno prije sušenja a svaka veća količina može zamastiti kosu kao što se dogodilo i meni.

                                                     

Sprej je lagane teksture, slatkog mirisa, i lijepo se raspoređuje po kosi. Zbog svog laganog učvršćivanja kosa mi se u početku malo teže dala češljati a kasnije nije bilo nikakvih problema. Sprej daje i lagani sjaj kosi. S obzirom da uvijač za kosu ne koristim tako često koliko fen, tu vam ne mogu napisati koliko štiti kosu od topline, dok kod korištenja fena uz upotrebu spreja nisam primjetila nikakve nove ispucale vrhove na kosi.

Matrix proizvode možete naći u Zagrebu u njihovom dućanu na adresi Zavrtnica 17/1 a maloprodajna cijena ovog spreja je 95kn. S obzirom da ga je potrebno jako malo, tada će  vam pakovanje od 250ml dugo trajati.

Koristite li proizvode za zaštitu kose od topline?

*PR proizvod s bbd-a

2 komentara:

  1. Možda će biti čudno pitanje ali kako reagira ovaj proizvod na extenzije i umetke za kosu, tj.kako one reagiraju na njega?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na ekstenzijama ga nisam ni koristila jer sam posebno prala kosu a posebno ekstenzije. Ekstenzije sam sušila prirodno dok svoju kosu uvijek feniram

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.