nedjelja, 20. prosinca 2015.

MMS: Christmas tree

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje na noktima imamo jelke :) Moja je ukrašena početkom tjedna a planirala sam je i ranije ukrašavati da nije bilo bojanja stana. Ovo mi je predzadnja Božićna manikura ukoliko ne dođe paketić od BPS-a ukojem se nalaze vodene naljepnice na temu Božića. U tom slučaju me očekuje još jedna Božićna manikura a možda čak i nakon nove godine :P
Manikuru sam vjerovaliili ne napravila nakon drugog pokušaja uz pomoć selojtepa. Na nokte sam stavila Essie watermelon, Flormar Snow White a bor sam radila sa Essie Throphy whife. Dok je jelka bila još mokra tada sam brzo slagala kamenčiće da se prime na nokat. Kasnije sam stavila Essence nadlak.

                   
   

To bi bilo sve za danas! Hvala na čitanju :*

4 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.