srijeda, 23. prosinca 2015.

Wet 'n' Wild Mega slicks sjajilo Cherry glaze i lip balm See if i carrot!

Vjerujem da ste do sada imali priliku čitati recenzije o lip balzamu u boji koji smo dobili u paketićima od WnW. Danas ću vam prenijeti svoje dojmove.


          

Sjajilo dolazi u ambalaži standardnoj za ovakav tip proizvoda. Na sebi ima zaštitnu prozirnu foliju koju sam teže uklonila pa sam samim time malo natpis oštetila. Aplikator je spužvati, malen, koso rezan. Sjajilo ravnomjerno nanosi na usne. Tekstura sjajila je lagana, i ugodnog mirisa koji meni više daje na vaniliju nego trešnju. Tekstura sjajila je lagana, nije ljepljiva niti će curiti van usana. Slabije je pigmentacije tako da se prava boja vidi više u pakovanju nego na samom swatchu. Boja je jedna lijepa crvena s mrvicu narančaste u sebi. Na mojim usnama se sjajilo upće ne primjeti što se tiće boje, već se vidi da imam malo sjaja na usnama. Piće i jelo neće preživjeti što i nemožete očekivati za ovakav tip proizvoda.

   
   

Lip Balm See if i carrot

   

Balzam dolazi u obliku deblje olovke koja podsjeća na Clinique chubby stick. Zaštićen je prozirnom folijom kao svi njihovi proizvodi. Čep je proziran, i jednom kada se stavi na balzam neće lako kliznuti s njega. S obzirom da je čep proziran u dućanu lako možete vidjeti o kojoj boji se radi.

  

See if i carrot je topla, narančasta boja s shimerom u sebi. Na sebi ima sitan shimmer koji se na usnama ne primjeti. Jako je lagan i ugodan tako da me sam balzam ugodno iznenadio. Na gornjem dijelu olovke se balzam može otvoriti za slučaj da vam ga treba više i isto tako ga možete vratiti natrag. Na usnama djeluje hitratantno i njegujuće a kasnije ga se ne osjeti na usnama. Boja je lagana, i nadogradiva, a kako osobno izbjegavam naranačaste jer mi ne stoje najbolje, sama bojama me ugodno iznenadila. Na sunama će izdrati najduže dva sata, dok će nakon jela i pića na usnama ostati stain. Kako ovo nije standardni balzam, za suhe i ispucale usne nije dovoljan niti može pružiti hranjivost i zaštitu usana kao  balzami. 

 

Meni osobno je sam balzam dobar za brzinske makeup look-ove, i za ljeto kada vam je na licu dovoljno malo maskare, rumenila i balzam. Kako je riječ o jednoj toploj i svjetlijoj nijansi, sama boja je više pogodna za proljeće i ljeto no ukoliko volite ovakve boje, možete ih nositi cijele godine.

Jeste li probali lip balzame u boji?

*PR proizvod

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.