nedjelja, 28. veljače 2016.

MMS: Metallic

Bok šminkoljupci! Ovu nedjelju na noktima nosimo metallic manicuru tj. lakove s metalic efektom. Veselila sam se ovoj manikuri jer imam tri laka metalik efekta od čega sam dva koristila u manikuri. Riječ je o Avonovim lakovima iz linije metalic effects koji su, ako se ne varam povučeni a sada postoje noviji lakovi s istim efektom. Ja se nisam mogla odlučiti između srebrene i zlatne boje  pa sam koristila oba laka.

                             
   

Na note sam prvo stavila Essence bazu tj.lak za jačanje noktiju a nakon toga sam stavila na sve nokte osim do malog Avon Platinum Petal a na prstu do maloga Gold Leaf. Iako ovi lakovi pokrivaju nokat već s jednim slojem ja sam ih stavila u dva tanja. Lakovi se brzo suše što je za svaku pohvalu. I to je to. Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 7:

  1. Iako mi se oba sviđaju, srebrni mi je ipak mrvicu draži!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se oba sviđaju, ne mogu se odlučiti za jednoga :/

      Izbriši
  2. nije loš ni ovaj zlatni, ali srebrna je više moja boja :D

    OdgovoriIzbriši
  3. bas su super lakovi :D i meni se srebrni za mrvicu vise dopada :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Oba laka su baš super, no ipak više mi se više srebrni sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.