srijeda, 10. veljače 2016.

Nuxe Prodigieux Le Parfum

Vjerujem da ste do sada već dosta puta čuli tko voli Nuxe ulja, voljeti će i parfem. S ovom izjavom se u potpunosti slažem. Početkom godine na kućnu adresu došao mi  je prvi Nuxe parfem.


                                         

Miris dolazi u staklenoj bočici čija boja ide od prozirne, zlatne pa sve do boje jantara. Čep je zlatne boje čime daje dojam elegancije i luksuza. Po otvaranju se osjeti ugodan, slatki miris bergamonta, vanilije. Miris je sladak i ugodan te nije jak ni napadan. Kada se tek nanese na kožu osjete se citrusne note a kasnije se osjećaju toplije note kao što su gardenija, vanilija i kokosovo mlijeko. Na koži ostaje kraće nego ostali mirisi te je miris nosiv za zimu iako bi se mogao nositi i ljeti. U gornjim mirisnim notama nalaze se citrusne note bergamonta i mandarina, dok središnji dio čine cvjetovi naranče, ruže, magnolije, gardenije. Donje note čine vanilija i kokosovo mlijeko.

Ovo je miris koji bi mogao  odgovarati svima bez obzira na godine. O trajanosti  mirisa ovisi kakva vam je koža pa će tako na masnoj koži miris trajati duže. Miris ću svakako probati i na ljeto kako bi mogla osjetiti i druge mirisne note. Kako će mi odgovarati kao ljetni miris ostaje za vidjeti na neko vrijeme do ljeta kada ću svoje dojmove editirati u ovom postu.

Nuxe parfem možete kupiti u ljekarnama po cijeni od 298 kn za 50 ml.

*PR proizvod

Broj komentara: 7:

  1. Zvuči savršeno! Veliki sam ljubitelj slatkastih parfema. :) Definitivno sam ''bacila oko'' na ovaj nakon što si ga recenzirala. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja slatkaste parfeme ukoliko nisu teški. Ovaj to nije, već je slatko-puderasti bez teškog oblaka mirisa od koje ljude boli glava. Nadam se da ćeš ga i ti uskoro imati

      Izbriši
  2. Moracu da isprobam i parfem ali i ulje..to mi je zelja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Volume minis bergamota, sigurno bi mi se i ovas Nuxe parfem svideo. Probaću ga. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I've heard good things about this nuxe parfüm fiyatları product. Going on my wish list now!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.