srijeda, 30. ožujka 2016.

Avon nailwear pro+ Real red

Vjerujem da znate koliko volim lakove za nokte. Tada znate da imam i više od sto postova posvećenim manikurama. Danas donosim recenziju jednog prekrasnog laka kojeg sam lani iznosila i uživala u njegovon korištenju. Riječ je o prekrasnom crvenom laku Real red.


                        

Lak dolazi u kartonskoj kutijici unutar koje se nalazi lak. Bočica laka je četvrtasta a kist dugi i uski, ravno rezan. Lak nema teške mirise kao što je slučaj kod pojedinih lakova. Kremaste je teksture te se lako nanosi na nokat. S jednim debljim slojem pokriva cijeli nokat no ja iz navike uvijek stvaljam dva sloja laka.

                          

Trajnost laka na mojim noktima je 4-5 dana kada polako počinje nestajati s noktiju. Avonovi lakovi su se pokazali odličnima i za water marble a ja sam ga u dosadašnjim manikurama toliko koristila da sam došla do pola bočice. Nailwear linija sastoji se od jedanaest lakova a odnedavno se nalaze nova tri proljetna laka. Bočica sadržava 10ml koji traju 24 mjeseca od otvaranja. Regularna cijena laka je 48kn no može se naći na akcijama ovisno o katalogu. U novom katalogu kampanje C05 lak je 19kn uz naruđbu bilo kojeg proizvoda iz kataloga. Nadam se da ću svoju kolekciju lakova još upotpuniti kako sa nailwear tako i sa ostalim lakovima iz Avonovih linija.

Manikura:


   
   

Koritite li Avonove lakove? Kojih boja imate najviše?

*Proizvod je s prošlogodišnjeg beauty blog day-a

1 komentar:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.