subota, 5. ožujka 2016.

Empty #1

Bok šminkoljupci! Evo nas u prvom empty postu u ovoj godini. Mislila sam da sam već pisala ovaj tip posta pa sam ostala iznenađena kada sam vidjela da ga tek sada pišem. Proizvoda ima nešto manje nego ih inaće potrošim u određenom vremenu no svakako ih ima dovoljno za ovaj tip posta.

                       

Bebe vlažne maramice mi otpočetka nisu bile ništa osebno. Premalo su bile vlažne i brzo bi se osušile. Ljepilo na ovom pokrivu nestaje pa se ne može pakovanje zatvoriti kako treba a maramice se suše. Kupila sam druge, koje nisu dječije pa ću vidjeti kakve će biti.

Mullerove blazinice su mi najbolje i uvijek uzimam po dva pakovanja a čim je jedno pri kraju idem po još. za 7,50kn ili 1E količina i kvaliteta su zadovoljavajuće :)

                  

Krajem prošle godine sam imala situaciju kada mi se kosa tako mastila da sam dnevno znala kosu prati i do tri puta i tako svako drugi- treći dan! Iako sam za Balein šampon čitala pohvale, kod mene nije imao prolaz, bar u to vrijeme.

Olivalov šampon od čička mi je odgovarao za svakodnevno pranje kose a tada se dogodila ista situacija kao i s prethodnim šamponom. Kod otpadanja kose mi nije bio od velike pomoći. Više u recenziji (link)

H&S koriste moji ukućani, bolje rečeno muška glava kuće koji uvijek iznova uzima ovaj šampon.

Tinktura je jedan od rijetkih šampona koje sam probala i skojima sam klikla nakon četvrtog pranja. Otkkao sam ga potrošila, ponovo prolazim sličnu situaciju s masnom kosom i odgovarajućim šamponom. Ako mi nijedan dogerijsko ne pomogne, vraćam se Tinkturi. Recenziju imate ovdje.


 

Avon regenerator s marokanskim uljem mi je bio dobar, kosa mekana i lako se češlja.

Balein regenerator od breskve i kokosa mi je bio dobar, kupnja je ponovljena i istii dalje koristim.

            
Ziaja gel za tuširanje sam potrošila još lani i bio je u vrečici za otpad no ispao je i nisam to znala dok nisam našla prazno pakovanje mimo vrečice. Više o Ziaja argan liniji (link)

Olival čarobno mlijeko je prekrasno! Pravi užitak za korištenje, recenziju o mlijeku imate ovdje.
    
    
Ziaja micerlana je bila ok, imala sam slučaj gdje me dva puta pekla za oči nakon uklanjanja maskare no za lice mi je bila ok. Recenziju imate ovdje.

Avon kremasti losion za uklanjanje makeup-a mi je jedan od boljih i imam novu bočicu koju koristim a više o odstranjivaču imate ovdje na (linku).
                                                       
                                                    MIX    

Niveina krema uvijek nađe mjesto kod mene u kupaoni a najviše je vole moji ukućani.

Loko prirodna kozmetika piling za usne je potrošen a posudicu ću sačuvati za dvoj diy piling za usne. Recenziju o Loko proizvodima imate ovdje.

Montagne Jeunesse su mi bile dobre i grozne. Točnije maska s glinom mi je jedna od gorih koje sam probala dok je maska s jagodama bila super. Više o njima na (linku)

Aveo odstranjivač je super, to sigurno znate :)

To bi bilo sve, s 18 proizvoda :) Što ste vi potrošili od kozmetike?

Broj komentara: 15:

  1. Isto Niveu, H&S obavezno ja koristim.
    Balea ima mjesto u mojoj kupaoni.
    Pa par Labella.
    I jedan fini Economic parfem sam Potrošila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast, lijepa brojka potrošenih proizvoda pogotovo labela :)

      Izbriši
    2. Pa, u 2 mjeseca barem 4 potrosim. Previše, znam. Ali onaj fini miris. Pa tekstura. Pa se ja "mackam" i previše po usnama. Pored kreveta imam jedan, pa u boravku i obavezno jedan u torbici. I jedan kao rezerva ako koji izgubim.
      Sad sam dobila Maybelline Too Cool i sad ga koristim kao "luda". Tako je dobar. Ma odličan.
      Nadam se da ga neću previše brzo potrošiti. Haha

      Izbriši
    3. To je super. Ja ih imam 10 i tek je jedan pri kraju :/

      Izbriši
    4. A jooj :D
      Odlična brojka.
      Možda i bolje što ne trošiš previše, ja da, pa već imam osjećaj da su mi usne naučene na Labello. ako koji dan preskočim namazati ili nešto- odmah popucaju. :/ E to je loše. Pa onda moram posegnuti za Melemom ili grožđanom masti(imam od Olivala i super je)- pa bude bolje.

      Izbriši
  2. Bila si bas vredna...nisam probala ni jedan od ovih prozivoda ali me mame olival proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super trosenje, i kod mene se hrpa toga nakupila..
    Ovu masku za lice s glinom sam probala i grozna mi je i bebe maramice se stvarno brzo suse, ja koristim one softino (mislim da se tako zovu) iz Lidla i one su mi milijun puta bolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto bar nisam jedina kojoj se ova maska ne sviđa a maramice su bas loše. Ove od Lidl-a nisam nikad kupovala pa ću bacit pogled ;)

      Izbriši
  4. Niveina soft krema je super, kao i baleini regeneratori! :)

    nikolinasbeautyworld.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam zadnje vrijeme na Mullerovim blazinicama jer su najbolje za taj omjer cijene i kvalitete. Jedino me malčice nervira što neke znaju biti debele, a neke dosta tanke... Svejedno, najisplativije su.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si i ti zadovoljna sa blazinicama iz Mullera :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.