utorak, 15. ožujka 2016.

New in #1

Bok šminkoljupci! Od zadnjeg new in posta prošlo je više od 2 mjeseca. Od početka nove godine počeli su stizati noviteti, o nekima ste već imali priliku čitati na blogu dok će o drugim proizvodima recenzije tek ići. Da krenem redom:

                                   

O Nuxe parfermu ste već imali priliku čitati recenziju koja se nalazi ovdje. Još jednom ću reći kako je miris prekrasan a editiran post će biti i na ljeto kada ću ga probati da vidim kakve mirisne note razvija u toplije vrijeme.

                                                    
   
Kako sam odmah pred staru godinu i početkom nove počela s testiranjem novih krema ove testere nisam imala prilike još probati pa ću ih kroz naredni period probati te ću vam u empty postu napisati kakvi su mi bili. Kao je sudito po Nuxe fluidu koji sam već imala prilike probati vjerujem da će mi i ove kremice i losioni odgovarati.

  
Od Afrodite je došao ovaj set čiji su proizvodi pri kraju a recenziju imate ovdje.
   
   
Iz Avona sam naručila prigodne božićne gelove koji tako divno mirišu a kako su izlazili iz kataloga bilo mi je žao ne uzeti ih. Tu je i vodica s ružom koju sam uzela mami te nova krema za ruke s arganom. Imam istu kremu s prijašnjom formulom pa mogu napraviti usporednu recenziju.

   
Osim preparative tu je i novi Avon matt ruž te ruž iz color trend linije za mlade te korektor iz iste linije koji sam uzela mami. Tu su i dva testera Vibrant melon i Coral fever koja je koraljno crvena s narančastim tonovima.

Sestri sam za rođendan naručila ovaj krasni miris Love

                                                      
                                       


   
                                                      
                                                   

Odlazak u Mullera znaći kupnja najmanje dvaju paketića blazinica, acetona i nadlaka.

                              
Bellesa šampon i gel za tuširanje, mislim da su Tommyeva marka, dobila ih je seka za rođendan baš me zanima kakvi su.

                    
                                       

          Od Olivala su došle olovke za jačanje noktiju i njegu zanoktica. Mislim da mi za njegu noktiju nešto nedostaje jer mi same olovke nisu dovoljne :( Recenzija ide uskoro                   

                                       
        
Kupnja u Dm-a završila je sa njihovim proizvodima a ovaj regenerator sam ponovo kupila jer mi je dobar. Gel za tuširanje miriše prekrasno a trenutno koristim ovaj od kokosa i banane.

   

         Od Dm-a su došli kuponi gdje uz jedan gel drugi isti ide gratis a drugi kupon je bio nagradni uz iduću kupnju dodatnih 100 bodova.

           
   

U Bipe sam kupila vlažne maramice s kojima trenutno brišem swatcheve, za lice ih nisam probala. Osim maramica kupila sam Essence lakove na sniženju jer ovi i ostali lakovi (koji su označeni na polici) odlaze iz prodaje. Tu je i Rosalov balzam u boji koji sam dugo tražila i sad imam upotpunjenu liniju sa Violet touch, Coral candy i Flash nude. Nisam našla Essence LE kistove pa je kupovina završila dekorativom :)

Avene testeri su mi stigli jučer. Prije mjesec-dva sam probala njihove proizvode kada mi je seborea izbacila po licu i onaj losion bez ispiranja i krema su mi bili odlični. I to bi bilo sve. Skupilo se dosta proizvoda od samog početka godine pa sve do jučer. Ako vas što zanima za recenziju slobodno mi pišite u komentarima, ova zima me malo uljuljala pa nisam puno aktivna po pitanju probavanja proizvoda ni pisanja recenzija. U prijašnjim postovima ima isto noviteta pa ako nešto od tada nisam recenzirala a voljeli bi čitati na blogu ispod ovog posta mi napišite što bi voljeli vidjeti. 

Jeste li što kupili, obnavljali u zadnje vrijeme? Probali nešto od proizvoda iz posta?

Broj komentara: 10:

  1. Neke čistilice extenzija trepavica a da nije micelarna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od proizvoda za čišćenje lica nemam ništa novo a da nije bilo recenzirano i u favoritima. Ekstenzije trepavica nisam nikad radila a jednu miceralnu ionako očekuje recenzija skupa sa kremama

      Izbriši
  2. Lijepi noviteti :)
    Ovaj Balea limeta gel moram potražiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Balein gel bi trebao biti dostupan jer na njemu nisam našla oznaku da je iz limitirane kolekcije

      Izbriši
  3. Dobar je Balein gel s mirisom limete. Pravo ljetni, osvježavajaući :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ga još probala, dakle uživancija je zajamčena :)

      Izbriši
  4. Ove maramice iz Bipe su mi postale totalni no.1, ooooodlične su! Pokušavam što manje skidati šminkom maramicama, ali u nekim situacijima su mi odlična stvar, sve dobro skinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ih robala za lice jer ih oristim samo kod swatcheva i za sada su mi se pokazale super :)

      Izbriši
  5. Lijepo si se ponovila :D Essence soft matt lak imam i obožavam ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Drago mi je da ti se sviđa boja laka :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.